Detta med att dom odlar " sönder" äggen, jag kan känna samma som några av er skrev..
När vi gjorde ÄP så fick dom ut 15 ägg. Så det blev " långtidsodling" , det var på en måndag vi gjorde äp, sedan så satte dom in ett på lördagen, och då var det totalt 6 st som klarat sig. Ett frös dom in på lördagen, dvs " samma skörd" som jag har i mig, sedan odlade dom vidare 4 st, och inget av dom klarade sig... så av 15 fick vi 2 med 5 dagars odling.. känns som att utdelningen var väldigt dålig.. men jag antar att dom vet vad dom gör, men jag blir också lite fundersam varför som " odlar sönder" dom.. ? Blir dom så jäkla mycket bättre om dom klarar sig 2 dagar extra länge från frysen?! :( Jag blev iaf väldigt ledsen och besviken, hade tänkt att 1/3 del skulle klarar sig så att vi iaf skulle få 3-4 st till frysen.. men som sagt det blev 1 ....
Iaf, testdag på måndag och jag är superrädd. Känner inte ett piss så jag vet inte vad jag ska tro...
Jag hoppas på det bästa med befarar det värsta.
På något sätt tänker jag ofta att, hmm,, undra när vi ska göra FET-et ? Och så kommer jag på mig själv att jag inte ens testat om jag ÄR gravid eller inte... jävla spöken man har i skallen... :( .