IVF Umeå
jenads- kvinna32 - åh vad spännande! Lycka till ! Och glöm inte vara positiva !! Håller tummar och tår för att det ska lyckas för er!
jenads- kvinna32 - åh vad spännande! Lycka till ! Och glöm inte vara positiva !! Håller tummar och tår för att det ska lyckas för er!
Stargazers- härligt. Då har ni något att se fram emot nu på hösten ! Från att vi hade vårat 1:a möte tills vi körde igång var typ 1,5-2 veckor. Dock fick jag börja med en kur provera på 10 dagar tror jag det var, för att framkalla en mens å sedan köra igång med sprutorna. Vårat ivf var planerat i minsta detalj med dagar hit å dit eftersom min man skulle jobba i Afghanistan i samma veva ( så typiskt ) vi trodde inte att vi skulle hinna med ett försök på våren, utan satsade på hösten , men det gick finfint tack vare noga planering :)
Snöflinga - Primolut heter den... nu kom jag på det! Har du provat det ?
Minns inte riktigt hur det var när jag åt primolut men får för mig att det var väldigt lite mens när jag åt provera , men det funkade iaf :)
Kvinna32- spännande !! Hoppas ni får ut massa fina ägg !:) och du ett tips, ta med någon frukt eller nåt att äta. Dom har fika som man får ta efteråt , men när vi var klara fanns det inte så mycket kvar :/ så vi gick direkt och käkade lunch på restaurang