IVF Umeå
Hela85 - jag vet inte vad som händer, jag har mailat kliniken men ingen har hört av sig idag, varken via mail eller telefon. antar att måndagar är en av deras " värsta" dagar med mail/telefonsamtal osv.. så mitt mail att det lyckades kanske inte ligger högst prioriterat, ( vilket är bra på sitt sätt ) :)
Emki- jag vet ingen speciell kost, jag åt som vanligt.. men däremot har jag hört lite om akupunktur... kan det vara något ?
Stargazers- eftersom vi hemlighöll allt för typ alla utom min mans föräldrar och mina närmaste vänner så sjukskrev jag mig. Jag var på VUL på en torsdag och på eftermiddagen fick jag veta från kliniken att dom ville göra äggplock på måndagen efter , så på fredag blev jag "risig" på jobbet och låg "sjuk" hela helgen, tyvärr *hehe* och på måndag sjukskrev jag mig. :) Sedan var jag tillbaka på jobbet på tisdagen dvs dagen efter.
Vid äggplocket fick vi en prel. tid , onsdag , för insättning, men dom skulle höra av sig om det blev långtids eller korttidsodling. Dock var dom jävligt sega på att höra av sig, och ingen ringde oss.. och eftersom vi har 3.5 timme till kliniken enkel väg, så kan man ju inte bara " chansa" så jag fick ringa och jaga dom, 4 timmar innan, och då gav dom svaret att insättningen blev på lördagen istället, dvs långtidsodlin. Så allt har gått så jäkla bra, 1 sjukdag totalt! :)
Väntrummet
Gravida
Födda