Nektar : Jag har fått "order" från läkaren att ta ½ tablett ( a 5 mg dvs 2,5 mg / dag ) av läkaren
Så jag ska nog börja ta dom istället.
Blev bara så tveksam när sköterskan sa att jag inte behövde hämta ut dom utan ta 2 receptfria istället, då hade jag redan hämtat ut dom, känns dumt att kasta bort dom.. inte för pengarnas skull, kostade 100-lappen, men onödigt iaf...
Kvinna32- spännande! Jag håller alla tummar och tår att ni kommer få ut massvis med superägg och att det är ER tur nu! :) :)
Berätta gärna hur ÄP-et var för dig, är själv i skräck inför äggplock. Jag har jagat upp mig, antagligen i onödan , ska be om MYCKET droger ! :) :)
Dadack- jag frågar samma som Nektar- hur går det ? Hoppas det har gått vägen för er!
Detta med att träffa gravida, det kan vara härligt och ibland en börda tycker jag.
Jag kan känna ibland att , fan snart är det JAG som sitter där och myser med en stor mage!!
Och i nuläget kan jag inte med folk som klagar för att dom spyr så mycket när dom är gravida, Skulle jag vara gravid med ett barn så skulle jag spy med glädje!!! Ni förstår nog hur jag menar :)
Och ibland är det tvärtom. Jag tänker , det kommer aldrig bli min tur... jag kommer sitta här som en gammal kärring utan barn och vara bitter, sur och ledsen resten av mitt liv....
Nu har jag inte så många kompisar som är gravida, dock så är jag " sist ut " i mitt närmaste kompisgäng. Så man är lite utanför när dom snackar blöjor, ömmande bröst och spya....