• sweetbird

december bebis 2012

Hej allesammans!

Hittade ingen tråd som passade . så jag startade en ny Solig

så vad säger ni? ska ni hänga på ?  alla är givetvis välkomna. missfall/missed abortion/ inget utav det förstnämnda/ första barnet eller 7 barnet Flört alla får vara med !

jag har precis fått reda på att jag är gravid!
    nu är jag i vecka 5

denna gången hoppas jag att den lille håller sig kvar i magen.

jag hade ett MA i Vecka 16  den 27/1 åkte vi in och den lille hade dött.
    men vi va tillbaka på sadeln och försökte igen. det gick på första försöket! och då hade vi ändå bara myst ihop 1 gång runt äl och det va på äl dagen, så det var väl mellan 14-24% chans att det skulle ha tagit sig! och så gjorde det de! så nu är vi överlyckliga! men ändå oroliga för att det ska sluta som förra graviditeten.

Jag har BF 7 December så det blir ett jul barn!!
    HOPPAS NI VILL VARA MED PÅ RESAN TILL EN DECEMBER BEBIS!

Gravid BF-LISTA DECEMBER Gravid

7-Sweetbird

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-04 09:40
    kan tillägga att jag har börjat med Fragmin sprutor oxå så att det inte ska bildas blodproppar i mig eller moderkakan

har även fått Rophylac sprutan då jag har A negativ som blodgrupp! och den får man så att man inte ska bilda antikroppar mot barnet , båda dom här sprutorna hade jag ej fått i första graviditeten och det va det som ställde till det för mig! men du ska det väl ändå gå vägen!! nu kör vi !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-07 11:18
    BF-lista november/december 2012

29 - Eleora
    30 - SnorkFröken01
    01 - Johannapanna87
    01 - Wile
    01 - alltombrollop
    02 - blurio
    04 - annae1986
    05 - Carmen1
    05 - MyLonging
    05 - Emmiizen
    07 - Linnie83
    07 - msmm
    08 - Snowflake06
    09 - LillaBibbi
    09 - Anni Me
    09 - Amandasmamma08
    10 - sweetbird
    10 - iio
    10 - Augustibarn
    12 - Niillis
    15 - AnnaElizabeth
    15 - Babygirl03
    17 - Cricket

• Svar på tråden december bebis 2012
  • Anni Me

Hej tjejer, idag går jag in i v6 (5+0) känns som en liten milstolpe då min förra graviditet slutade i missfall strax före v6. Tog ett nytt cb igår för att se så att veckorna ökat och det hade det gjort :) börjat må lite illa på morgonen oxå, det hade jag dock gärna sluppit, men det e helt klart värt det :) ska ringa bm på tisdag o få en tid till inskrivning o ska även boka ett privat vul o se att allt ser bra ut hittills och att hjärtat har börjat slå.

• Emmiizen

Så retligt dö vi skulle ta ett nytt grav test i dag för skoj skull med veckoindikator. Stod vi dör och väntade och då kom en fel indikation fram och testet ogiltigt! Påskdagen och allt stängt! Såå retligt att vänta tills tisdag då när affärerna är öppna igen!
    Sambon ville ju haft det bekräftat igen! ð??

• babygirl03

är i vecka 5 nu , känner mig hungrig hela tiden

• LillaBibbi

Börjar känna ONDA stickningar i magen och massa bubblande.. Minns inte hur mitt förra mf började men det är väl inte helt omöjligt att det är på väg? Eller är det kroppen som jäklas?? Orolig så jag håller på att spricka iaf.... återstår väl bara att se hur dagen slutar.. hua

• Wile

God morgon tjejer!
    Lillabibbi förstår precis din oro! Jag är oxå rädd för att få ma igen! Men har bestämt mig för att det ska gå bra den här gången:)

Emmiizen typiskt med testet!! Men självklart kommer det ett pluss på nästa ni tar!! Finns dom inte i mataffären? Tror dom gör det här i Stockholm! Tänker då behöver ni ju inte vänta så länge:)

Jag fick in i vecka sju igår! Känns lite overkligt! Tiden känns som den går både fort o väldigt långsamt.. Har iaf bokat in inskrivning o ul i början av maj. Då är jag ungefär i samma tid som när vi fick veta om ma:t så känns skönt att ha det då!

• eriksson i dalsland

Ja jag har inte tänkt så mycket på mf förrän igår när  jag fick lite starkare ont i magen och bak i ryggslut och ner mot rumpan. Har inte kommit något blod men det kanske det inte gör. Idag känns det bättre men har en viss oro.

• Emmiizen

Wile
    Vi har nog inte Gravtest i vanlig mataffär här i Småland. Då måste vi till Apoteket och köpa. Så att i morn ska jag även ringa till mc och få tid. Måste även ringa till gym då jag för ett tag sedan var och gjorde en fördjupad cellprovsundersökning då jag hade cellförändringar! Hoppas på negativa svar därifrån då han sa att det inte var så bra om jag blev gravid!! Ojsan!

• sweetbird

5+3 i dag mår super illa och är jätte yr... Gravtesterna blir starkare , så de är ju bra! :D

• Emmiizen

Har i dag blivit bjuden på levergryta och potatis! Vet att man inte skulle ära lever då i större mängder kan skada barnet. Men 1- 1 1/2 portion skadar väl inte. Är ju i vecka 5+5??

Svar på tråden december bebis 2012