• sweetbird

december bebis 2012

Hej allesammans!

Hittade ingen tråd som passade . så jag startade en ny Solig

så vad säger ni? ska ni hänga på ?  alla är givetvis välkomna. missfall/missed abortion/ inget utav det förstnämnda/ första barnet eller 7 barnet Flört alla får vara med !

jag har precis fått reda på att jag är gravid!
    nu är jag i vecka 5

denna gången hoppas jag att den lille håller sig kvar i magen.

jag hade ett MA i Vecka 16  den 27/1 åkte vi in och den lille hade dött.
    men vi va tillbaka på sadeln och försökte igen. det gick på första försöket! och då hade vi ändå bara myst ihop 1 gång runt äl och det va på äl dagen, så det var väl mellan 14-24% chans att det skulle ha tagit sig! och så gjorde det de! så nu är vi överlyckliga! men ändå oroliga för att det ska sluta som förra graviditeten.

Jag har BF 7 December så det blir ett jul barn!!
    HOPPAS NI VILL VARA MED PÅ RESAN TILL EN DECEMBER BEBIS!

Gravid BF-LISTA DECEMBER Gravid

7-Sweetbird

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-04 09:40
    kan tillägga att jag har börjat med Fragmin sprutor oxå så att det inte ska bildas blodproppar i mig eller moderkakan

har även fått Rophylac sprutan då jag har A negativ som blodgrupp! och den får man så att man inte ska bilda antikroppar mot barnet , båda dom här sprutorna hade jag ej fått i första graviditeten och det va det som ställde till det för mig! men du ska det väl ändå gå vägen!! nu kör vi !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-07 11:18
    BF-lista november/december 2012

29 - Eleora
    30 - SnorkFröken01
    01 - Johannapanna87
    01 - Wile
    01 - alltombrollop
    02 - blurio
    04 - annae1986
    05 - Carmen1
    05 - MyLonging
    05 - Emmiizen
    07 - Linnie83
    07 - msmm
    08 - Snowflake06
    09 - LillaBibbi
    09 - Anni Me
    09 - Amandasmamma08
    10 - sweetbird
    10 - iio
    10 - Augustibarn
    12 - Niillis
    15 - AnnaElizabeth
    15 - Babygirl03
    17 - Cricket

• Svar på tråden december bebis 2012
  • ElinOchMarcus

Har nyss kommit hem från akuten, missfall bekräftat :(

• sweetbird

Oh jag beklagar!! Så himla mycket! Vet hur det känns! Hur känner du dig nu? Du får gärna skriva av dig här om du vill! Tipsar om gruppen .vi som nyligen fått missfall och vill försöka igen ..... Jag har fått mycket stöd i den gruppen. Beklagar igen!

• LillaBibbi

Någon som vet om det kan vara farligt för bebis om jag äter färdiga Wasa sandwich med creamcheese fyllning?

• Cricket
    ElinOchMarcus skrev 2012-04-06 10:39:15 följande:
    Har nyss kommit hem från akuten, missfall bekräftat :(

Å nej vad tråkigt! Vet hur det är, hoppas det tar sig snart igen för er och att du får gå hela vägen!
    Styrkekramar Hjärta 
  • Cricket
    LillaBibbi skrev 2012-04-06 11:20:13 följande:
    Någon som vet om det kan vara farligt för bebis om jag äter färdiga Wasa sandwich med creamcheese fyllning?

Kan nog sticka ut hakan och säga att det är inte farligt!
  • Johannapanna87

Tycker att det är jobbigt att springa på toaletten helatiden för att kontrollera att man inte blöder. har rejäl molvärk till och från som skrämmer mig. någon som känner likadant?

• sweetbird

Jag har utvecklat nån fobi för att gå på toa . Tror ja ska blöda hela tiden. Kollar hela tiden. Men det är bara flytningar. Men man är ju livrädd :-/

• sweetbird

Usch 38,2 i feber har annars 36,2 . Och den fortsätter att stiga , fast jag äter Alvedon

• Niillis

skriver in mig här lite nätt... bf datum är 12-12-12 så jag är bara i vecka 4+2 eller något... är livrädd har 1 levande barn sedan tidigare och 1 född 1/2 iår i vecka 27 som tyvärr inte klarade sig så han blev en ängel....

jag har svårt att tro att det skulle gå bra nu när jag blev gravid så tidigt efter också.... men tar en dag i taget...

Svar på tråden december bebis 2012