• sweetbird

december bebis 2012

Hej allesammans!

Hittade ingen tråd som passade . så jag startade en ny Solig

så vad säger ni? ska ni hänga på ?  alla är givetvis välkomna. missfall/missed abortion/ inget utav det förstnämnda/ första barnet eller 7 barnet Flört alla får vara med !

jag har precis fått reda på att jag är gravid!
    nu är jag i vecka 5

denna gången hoppas jag att den lille håller sig kvar i magen.

jag hade ett MA i Vecka 16  den 27/1 åkte vi in och den lille hade dött.
    men vi va tillbaka på sadeln och försökte igen. det gick på första försöket! och då hade vi ändå bara myst ihop 1 gång runt äl och det va på äl dagen, så det var väl mellan 14-24% chans att det skulle ha tagit sig! och så gjorde det de! så nu är vi överlyckliga! men ändå oroliga för att det ska sluta som förra graviditeten.

Jag har BF 7 December så det blir ett jul barn!!
    HOPPAS NI VILL VARA MED PÅ RESAN TILL EN DECEMBER BEBIS!

Gravid BF-LISTA DECEMBER Gravid

7-Sweetbird

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-04 09:40
    kan tillägga att jag har börjat med Fragmin sprutor oxå så att det inte ska bildas blodproppar i mig eller moderkakan

har även fått Rophylac sprutan då jag har A negativ som blodgrupp! och den får man så att man inte ska bilda antikroppar mot barnet , båda dom här sprutorna hade jag ej fått i första graviditeten och det va det som ställde till det för mig! men du ska det väl ändå gå vägen!! nu kör vi !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-07 11:18
    BF-lista november/december 2012

29 - Eleora
    30 - SnorkFröken01
    01 - Johannapanna87
    01 - Wile
    01 - alltombrollop
    02 - blurio
    04 - annae1986
    05 - Carmen1
    05 - MyLonging
    05 - Emmiizen
    07 - Linnie83
    07 - msmm
    08 - Snowflake06
    09 - LillaBibbi
    09 - Anni Me
    09 - Amandasmamma08
    10 - sweetbird
    10 - iio
    10 - Augustibarn
    12 - Niillis
    15 - AnnaElizabeth
    15 - Babygirl03
    17 - Cricket

• Svar på tråden december bebis 2012
  • sweetbird

usch har haft sånna illamående attacker i dag! får sätta mig ner och bara andas så jag inte spyr haha bläääää

• Cricket

Sweetbird jag med heeela dagen...

• litenlur
    sweetbird skrev 2012-04-05 21:08:25 följande:
    usch har haft sånna illamående attacker i dag! får sätta mig ner och bara andas så jag inte spyr haha bläääää
    Usch, jag bävar inför det där illamåendet. Det var några veckor under den förra graviditeten som jag mådde riktigt illa. Då hade jag "sommarlov". Nu måste jag nog jobba under den tiden, så jag får se till att hitta någon medicin som biter förmodligen.
  • Anni Me

här har jag inte haft nåt direkt illamående, eller jo igår, men då hade jag ätit för mycke jordgubbar med grädde så berodde på det :P  däremot ¨så har jag ont i brösten och mycket vita flytningar..

• ElinOchMarcus

Hjälp jag hade en liten blödning i morse ! Är jätte rädd att det ska vara missfall :/

• Cricket
    sweetbird skrev 2012-04-05 21:23:44 följande:
    Usch visst är det jobbigt!! Vad har du för BF datum cricket? :D

Tok jobbigt är det! Har BF 17e så än så är det jäääätte tidigt men det har slagit till med full styrka!
    Kan tycka att det känns lite bättre idag..
    Har inte haft några vita flytningar än men kommer ihåg att jag hade det med sonen.  
  • Cricket
    ElinOchMarcus skrev 2012-04-06 06:18:15 följande:
    Hjälp jag hade en liten blödning i morse ! Är jätte rädd att det ska vara missfall :/
    Nej vad jobbigt! Förstår din oro, håller tummarna att det är en ofarlig blödning!
  • AnnaElizabeth

Jag har bf 15 december och inga symptom förutom lite trött. Mår inte illa, vilket jag gjorde förra gången hela 1a trimestern. Tänker inte må illa denna gång. Så det så. Flört Det här blir andra och sista barnet. Storebror är nu 1 1/2. Så han blir två år och tre månader när lillebror/syster kommer - om min A Matte tänkt rätt. Vi har planerat för två barn, det passar oss. Tre skulle vara för mycket och jag ville inte ha ett ensambarn.

Svar på tråden december bebis 2012