• sweetbird

december bebis 2012

Hej allesammans!

Hittade ingen tråd som passade . så jag startade en ny Solig

så vad säger ni? ska ni hänga på ?  alla är givetvis välkomna. missfall/missed abortion/ inget utav det förstnämnda/ första barnet eller 7 barnet Flört alla får vara med !

jag har precis fått reda på att jag är gravid!
    nu är jag i vecka 5

denna gången hoppas jag att den lille håller sig kvar i magen.

jag hade ett MA i Vecka 16  den 27/1 åkte vi in och den lille hade dött.
    men vi va tillbaka på sadeln och försökte igen. det gick på första försöket! och då hade vi ändå bara myst ihop 1 gång runt äl och det va på äl dagen, så det var väl mellan 14-24% chans att det skulle ha tagit sig! och så gjorde det de! så nu är vi överlyckliga! men ändå oroliga för att det ska sluta som förra graviditeten.

Jag har BF 7 December så det blir ett jul barn!!
    HOPPAS NI VILL VARA MED PÅ RESAN TILL EN DECEMBER BEBIS!

Gravid BF-LISTA DECEMBER Gravid

7-Sweetbird

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-04 09:40
    kan tillägga att jag har börjat med Fragmin sprutor oxå så att det inte ska bildas blodproppar i mig eller moderkakan

har även fått Rophylac sprutan då jag har A negativ som blodgrupp! och den får man så att man inte ska bilda antikroppar mot barnet , båda dom här sprutorna hade jag ej fått i första graviditeten och det va det som ställde till det för mig! men du ska det väl ändå gå vägen!! nu kör vi !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-07 11:18
    BF-lista november/december 2012

29 - Eleora
    30 - SnorkFröken01
    01 - Johannapanna87
    01 - Wile
    01 - alltombrollop
    02 - blurio
    04 - annae1986
    05 - Carmen1
    05 - MyLonging
    05 - Emmiizen
    07 - Linnie83
    07 - msmm
    08 - Snowflake06
    09 - LillaBibbi
    09 - Anni Me
    09 - Amandasmamma08
    10 - sweetbird
    10 - iio
    10 - Augustibarn
    12 - Niillis
    15 - AnnaElizabeth
    15 - Babygirl03
    17 - Cricket

• Svar på tråden december bebis 2012
  • cindy03
    sweetbird skrev 2012-04-05 19:06:54 följande:
    hoppas jag inte missade någon på BF listan. säg till i så fall. eller om det blivit fel så ändrar jag det!

ElinOchMarcus skriv när du vet ert BF datum! så lägger jag in det

cindy03.. säg till när du vet om  det är ett nytt plus och du får ett BF datum!! håller tummarna för dig! att det är en Baby där inne!!!

Tack sweetbird!! Blev lite pirrig och se mig igen på ett BF-listaSkrattande.

Är så förvirrad vet inte vart jag ska ta vägen...?? ska testa om ett par dagar igen för att se om det blir starkare eller om det försvinner....

Ipåsk ta vi det bara lugt och äter gott och  mår braGlad...JObbar så mycket annars så det är skönt att slappa...

Om några försvinner i i påsk-ledigheten så önskar jag er en riktig GLAD PÅSK !!!Skrattande    
  • Johannapanna87

Jag finns inte med på listan jag har bf 1a december kan någon vara snäll å lägga till mig? Är inne via mobilen och kan inte fixa det.

• LillaBibbi

Mår bra faktiskt. Lite molande värk och ömma tuttar. Förra gången mådde jag illa ordentligt från dag 1. Underligt att man inte känner samma nu.

• ElinOchMarcus

Ja skriv gärna in mig listan :) 5 December

• Cricket

Hej jag hakar gärna på här!
    Har precis plussat svagt, har BIM på måndag eller tisdag så det är väldigt tidigt men ett plus :)
    Fick MF i januari så nu har jag svårt att tänka på annat. Så fort jag känner något så springer jag och kollar om det är något blod i trosan.. Så jobbigt när man bara vill vara glad!
    Jag mår tok illa, ni vet som man mår precis innan man spyr men jag mår så heeeeela tiden och känner av tjejmagen hela tiden. Är så rädd att det ska vara något annat.
    Vi har en liten kille sedan tidigare och jag kommer ihåg att jag mådde illa och hade som mensvärk då med men inte alls så här...    

• sweetbird
    millanb skrev 2012-04-05 19:10:33 följande:
    Jag väntar också en bebe i december om allt går vägen 
    GRATTIS!!! vad har du för BF datum?
  • sweetbird
    cindy03 skrev 2012-04-05 19:27:43 följande:
    Tack sweetbird!! Blev lite pirrig och se mig igen på ett BF-listaSkrattande.

Är så förvirrad vet inte vart jag ska ta vägen...?? ska testa om ett par dagar igen för att se om det blir starkare eller om det försvinner....

Ipåsk ta vi det bara lugt och äter gott och  mår braGlad...JObbar så mycket annars så det är skönt att slappa...

Om några försvinner i i påsk-ledigheten så önskar jag er en riktig GLAD PÅSK !!!Skrattande    
    hehe ja jag hoppas verkligen det är en liten ärta där inne!!!!!

GLAD PÅSK!!!
Svar på tråden december bebis 2012