• sweetbird

december bebis 2012

Hej allesammans!

Hittade ingen tråd som passade . så jag startade en ny Solig

så vad säger ni? ska ni hänga på ?  alla är givetvis välkomna. missfall/missed abortion/ inget utav det förstnämnda/ första barnet eller 7 barnet Flört alla får vara med !

jag har precis fått reda på att jag är gravid!
    nu är jag i vecka 5

denna gången hoppas jag att den lille håller sig kvar i magen.

jag hade ett MA i Vecka 16  den 27/1 åkte vi in och den lille hade dött.
    men vi va tillbaka på sadeln och försökte igen. det gick på första försöket! och då hade vi ändå bara myst ihop 1 gång runt äl och det va på äl dagen, så det var väl mellan 14-24% chans att det skulle ha tagit sig! och så gjorde det de! så nu är vi överlyckliga! men ändå oroliga för att det ska sluta som förra graviditeten.

Jag har BF 7 December så det blir ett jul barn!!
    HOPPAS NI VILL VARA MED PÅ RESAN TILL EN DECEMBER BEBIS!

Gravid BF-LISTA DECEMBER Gravid

7-Sweetbird

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-04 09:40
    kan tillägga att jag har börjat med Fragmin sprutor oxå så att det inte ska bildas blodproppar i mig eller moderkakan

har även fått Rophylac sprutan då jag har A negativ som blodgrupp! och den får man så att man inte ska bilda antikroppar mot barnet , båda dom här sprutorna hade jag ej fått i första graviditeten och det va det som ställde till det för mig! men du ska det väl ändå gå vägen!! nu kör vi !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-07 11:18
    BF-lista november/december 2012

29 - Eleora
    30 - SnorkFröken01
    01 - Johannapanna87
    01 - Wile
    01 - alltombrollop
    02 - blurio
    04 - annae1986
    05 - Carmen1
    05 - MyLonging
    05 - Emmiizen
    07 - Linnie83
    07 - msmm
    08 - Snowflake06
    09 - LillaBibbi
    09 - Anni Me
    09 - Amandasmamma08
    10 - sweetbird
    10 - iio
    10 - Augustibarn
    12 - Niillis
    15 - AnnaElizabeth
    15 - Babygirl03
    17 - Cricket

• Svar på tråden december bebis 2012
  • MyLonging
    sweetbird skrev 2012-04-04 09:33:37 följande:
    Hej allesammans!

Hittade ingen tråd som passade . så jag startade en ny Solig

så vad säger ni? ska ni hänga på ?  alla är givetvis välkomna. missfall/missed abortion/ inget utav det förstnämnda/ första barnet eller 7 barnet Flört alla får vara med !

jag har precis fått reda på att jag är gravid!
    nu är jag i vecka 5

denna gången hoppas jag att den lille håller sig kvar i magen.

jag hade ett MA i Vecka 16  den 27/1 åkte vi in och den lille hade dött.
    men vi va tillbaka på sadeln och försökte igen. det gick på första försöket! och då hade vi ändå bara myst ihop 1 gång runt äl och det va på äl dagen, så det var väl mellan 14-24% chans att det skulle ha tagit sig! och så gjorde det de! så nu är vi överlyckliga! men ändå oroliga för att det ska sluta som förra graviditeten.

Jag har BF 7 December så det blir ett jul barn!!
    HOPPAS NI VILL VARA MED PÅ RESAN TILL EN DECEMBER BEBIS!

Gravid BF-LISTA DECEMBER Gravid

7-Sweetbird

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-04 09:40
    kan tillägga att jag har börjat med Fragmin sprutor oxå så att det inte ska bildas blodproppar i mig eller moderkakan

har även fått Rophylac sprutan då jag har A negativ som blodgrupp! och den får man så att man inte ska bilda antikroppar mot barnet , båda dom här sprutorna hade jag ej fått i första graviditeten och det va det som ställde till det för mig! men du ska det väl ändå gå vägen!! nu kör vi !
    Gud vad kul! Jag är också i vecka 5 och är beräknad BF den 5:e ungefär. Är det någon här som är ifrån skåne, hade varit kul att engagera en fika :)
  • Snowflake06

Hej,

Jag är i vecka 5 och är beräknad 8 december :)

Det enda som jag kan klaga över är förstoppning.. Börjar det så här tidigt??? Jag har lite laktulos hemma men smaken är ingen höjdare

• Emmiizen
    Snowflake06 skrev 2012-04-06 09:20:32 följande:
    Hej,

Jag är i vecka 5 och är beräknad 8 december :)

Det enda som jag kan klaga över är förstoppning.. Börjar det så här tidigt??? Jag har lite laktulos hemma men smaken är ingen höjdare

jag är också i v 5 + 2  i dag. BF ca 5 Dec.
     känner inte av något mer än att jag är svullen i magen och har så ont i mina förstorade bröst..

Men vad tiden går sakta nu i början..
    När ska ni ringa MVC   
  • LillaBibbi

emmiizen. Jag är bara i v 4+4 och har ringt bm och fått tid Roligt att få ett datum att se fram emot!

• Snowflake06

Jag har fått inskrivningstid 19 april då jag har haft en MA för några månader sen och är väldigt orolig att det ska hända igen..

• Cricket

Jag tänkte ringa i början av nästa vecka är lite orolig för allt möjligt!

• sweetbird

ElinOchMarcus : usch förstår att du är orolig!! Åk upp till Gyn och be dom kolla om du känner att du är jätte orolig. Blöder det fortfarande?

• sweetbird

Kul att det kommit flera!! Välkommen säger jag......... Jag är sjuk :( min sambo va sjuk för 2 veckor sen. Då fick jag bara förkylningsblåsor på tungan. Men nu har jag feber förkyld ont i halsen och i örat :( hostar och snyter gul/grönt slem . Så en infektion är det garanterat åhh. Vi som ska ha besök i dag . Får genom lida det :-/

• sweetbird

Ska försöka skriva in allas BF i dg. Sitter på telefonen nu.

My longing. Tyvärr inte från Skåne. Men min sambo är :) från Helsingborg :) fast vi bor i mitten av Sverige nu. Jag har precis flyttat från Göteborg till min hemstad.

• Cricket

Sweetbird vad trist med förkylning! Hoppas du mår bättre snart!

Svar på tråden december bebis 2012