• sweetbird

december bebis 2012

Hej allesammans!

Hittade ingen tråd som passade . så jag startade en ny Solig

så vad säger ni? ska ni hänga på ?  alla är givetvis välkomna. missfall/missed abortion/ inget utav det förstnämnda/ första barnet eller 7 barnet Flört alla får vara med !

jag har precis fått reda på att jag är gravid!
    nu är jag i vecka 5

denna gången hoppas jag att den lille håller sig kvar i magen.

jag hade ett MA i Vecka 16  den 27/1 åkte vi in och den lille hade dött.
    men vi va tillbaka på sadeln och försökte igen. det gick på första försöket! och då hade vi ändå bara myst ihop 1 gång runt äl och det va på äl dagen, så det var väl mellan 14-24% chans att det skulle ha tagit sig! och så gjorde det de! så nu är vi överlyckliga! men ändå oroliga för att det ska sluta som förra graviditeten.

Jag har BF 7 December så det blir ett jul barn!!
    HOPPAS NI VILL VARA MED PÅ RESAN TILL EN DECEMBER BEBIS!

Gravid BF-LISTA DECEMBER Gravid

7-Sweetbird

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-04 09:40
    kan tillägga att jag har börjat med Fragmin sprutor oxå så att det inte ska bildas blodproppar i mig eller moderkakan

har även fått Rophylac sprutan då jag har A negativ som blodgrupp! och den får man så att man inte ska bilda antikroppar mot barnet , båda dom här sprutorna hade jag ej fått i första graviditeten och det va det som ställde till det för mig! men du ska det väl ändå gå vägen!! nu kör vi !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-07 11:18
    BF-lista november/december 2012

29 - Eleora
    30 - SnorkFröken01
    01 - Johannapanna87
    01 - Wile
    01 - alltombrollop
    02 - blurio
    04 - annae1986
    05 - Carmen1
    05 - MyLonging
    05 - Emmiizen
    07 - Linnie83
    07 - msmm
    08 - Snowflake06
    09 - LillaBibbi
    09 - Anni Me
    09 - Amandasmamma08
    10 - sweetbird
    10 - iio
    10 - Augustibarn
    12 - Niillis
    15 - AnnaElizabeth
    15 - Babygirl03
    17 - Cricket

• Svar på tråden december bebis 2012
  • sweetbird

Grattis till + et !!
    Linnie
    Lillabibbi
    ElinOchMarcus

Hoppas det går vägen denna gång linnie!!

Jag har vul den 16 april är då i vecka 7
    Den 10 maj har jag inskrivning hos BM!!
    Dom hade ingen tidigare till min förra BM :( men slängde jag får min gammal Så kan jag vänta till 10 maj;) men hon sa att hon kunde boka om någon annan om Gyn tyckte att jag skulle skriva in mig tidigare efter jag gjort vul! :)
    När har ni andra inskrivning?

Hoppas vi ser ett pickande hjärta på Vul :D

• litenlur
    sweetbird skrev 2012-04-05 18:03:31 följande:
    Men den ligger i första trimestern- gravid. Denna ligger i oro för missfall. Och vi är några här inne som har följts åt i någon månad eller 2 . Vi som nyligen har fått missfall och vill försöka igen . Och nu jäklar kööör vi mars/april bruttor!! Från dom trådarna. Och förhoppningsvis är det fler i dom grupperna som plussar nu. Och även om man inte har oro för missfall eller har varit med om missfall eller missed abortion får oxå vara med om dom vill :D och självklar får folk i denna gruppen byta grupp om dom vill :)
    Aha, jag trodde att det var en mer allmän tråd, eftersom ts skrev att hon inte hittat någon liknande o.s.v. och att den var för alla gravida. Men då förstår jag.
  • sweetbird

Den är för alla gravida. Utan eller med missfall/Missed abortion, men även om man inte har haft missfall eller varit gravid innan så kan man ju vara rädd för missfall iallafall :)
    Alla är välkomna , :)

• Anni Me

vill någon vara snäll och lägga till mej på bf listan?? jag har bf 9:e december

• sweetbird

Sitter tyvärr från telefonen nu. Men ska försöka fixa till BF listan lite senare. Såg att datumen hade försvunnit :)

• sweetbird

hoppas jag inte missade någon på BF listan. säg till i så fall. eller om det blivit fel så ändrar jag det!

ElinOchMarcus skriv när du vet ert BF datum! så lägger jag in det

cindy03.. säg till när du vet om  det är ett nytt plus och du får ett BF datum!! håller tummarna för dig! att det är en Baby där inne!!!

• sweetbird

Linnie. kul att vi har samma BF datum!!

bllääää har massa blod/järn smak i munnen i dag .  hur känner ni er andra?

Svar på tråden december bebis 2012