• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Kaupa Jaur
    Häftigt skrev 2012-04-08 08:12:06 följande:
    Tack ;) vilket kön har bebisen?
    Det är en pojke!
  • Kaupa Jaur
    Angelica 87 skrev 2012-04-08 08:28:21 följande:
    Tack för ditt svar Kom på några frågor till som jag vill ha svar på.. Kommer jag få dom två barnen med mina barns pappa? Ser du någon flytt för mig? Kan du se vart inom vården jag kommer få jobbet? Med vänlig hälsning, Angelica
    Japp, det kommer bli med samma pappa och en flytt blir aktuell inom två år. Du kommer arbeta på en arbetsplats som ligger nära en lekplats eller lekpark där du lekte som barn! Det finns stor chans att du kommer jobba med yngre personer inom vården, det vill säga inte äldreboende utan kanske akuttmottagning eller liknande.
  • Kaupa Jaur
    Blomman20 skrev 2012-04-08 08:40:11 följande:
    Kommer jag någonsin få barn och i såna fall när? Kommer jag finna kärleken och när kommer det ske? Kommer jag ha ett jobb i höst?
    På kärleksfronten ser det torrt ut just nu, men flera graviditeter väntar dig. En dotter kommer att komma till dig om ett par år, och på jobbfronten löser sig inte frågan till hösten, däremot kan du förvänta dig ett arbete till första advent!
  • Kaupa Jaur
    SilverWoman skrev 2012-04-08 08:44:52 följande:
    dagens fråga till oraklet: Min son är förkyld, ska vi ut idag och ta en promenad i solen eller inte?
    Oraklet undfaller det sena svaret: men ja, din son bör vara ute idag, eftersom han kan komma att finna en ny lekkamrat!
  • Kaupa Jaur
    Louigbg skrev 2012-04-08 08:48:47 följande:
    Kan du se om min katt (som togs bort i måndags) har det bra? Kommer det någon ny katt in i mitt liv snart?
    Tack på förhand
    Din katt har det bra och hälsar att du ska ta dig an en orangefärgad honkatt, då hittar du rätt inom kort!
  • Kaupa Jaur
    cutepoison skrev 2012-04-08 08:48:52 följande:
    När kommer jag bli gravid? 
    Om cirka tre månader kan du vänta dig en graviditet.
  • Kaupa Jaur
    Kasan80 skrev 2012-04-08 09:31:07 följande:
    När föds min lill* bebis? Är beräknad under april månad...
    Var alert den 15, då finns chans för förlossning!
  • Kaupa Jaur
    NoahLeah skrev 2012-04-08 09:44:38 följande:
    Tack.
    En liten fråga till, kommer jag hitta en bostad i den staden jag bor i nu (i sommar) då jag absolut inte kan bo kvar med exet tills nästa sommar?
    Ja, en bostad kommer dyka upp. Oraklet råder dig dock att ha den så kort tid du kan, för den är inte hälsosam för dig.
  • Kaupa Jaur
    YlwaMarie skrev 2012-04-08 10:20:43 följande:
    Jag jag rätt beslut som väljer att flytta till en ny stad?
    Ja, du har tänkt över detta mycket noga och beslutet du kommit fram till är rätt.
  • Kaupa Jaur
    Månsi skrev 2012-04-08 10:57:19 följande:
    åå , nu måste jag också fråga , när i maj kommer bebisen och vad är det för kön?
    och finns även min pappa ibland oss ? /tack på för hand
    Du bör vara vaken den 13, då kan din son komma! Din pappa är alltid med dig, men särskilt för två veckor sedan då du var nära att råka ut för en olycka utan att du förstod det. Han tar hand om dig.
Svar på tråden Oraklet är öppet!