• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Justmee84
    Kaupa Jaur skrev 2012-07-23 15:56:24 följande:
    Oraklet tror starkt på 2022 - två lika siffror och två lika pojkar!
    oj så lång tid... Foten i munnen hmmm... så det kommer inte lyckas nu i höst då? och kan du se hur det kommer gå för min mamma?
  • Brunettjejen

När blir jag gravid igen? Kommer det vara med samma kille som nu? Hur ser jobbfronten ut efter mammaledigheten?

• Neoball

I vilken vecka kommer vårat barn? Kommer allt att gå bra?

• ÄrlaPärla

Ska jag gifta mig med min sambo? Kommer vi få några gemensama barn?

• Bubbles

När kommer vårt barn, går allt bra och vad är könet? (garanterat vanligaste frågan, tråk jag vet ;))

• MiaIa 90

Hej när kommer jag bli gravid?
    Hur många barn kommer jag sammanlagt få ihop med min sambo? 

• villbligravid2012
    Kaupa Jaur skrev 2012-07-23 15:57:03 följande:
    Du får ett plus nästa år, men det dröjer till 2015 innan du föder ditt efterlängtade barn!
    ska jag lägga bebisverkstaden på hyllan då tills 2015?? =( 
  • Idiial

När kommer vår bebis komma? Och hur kommer min relation med min sambo se ut under denna tid? Kommer vi flytta inom samma stad eller till en annan stad?

Svar på tråden Oraklet är öppet!