• snosan

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Hoppas bilden kom med

• snosan
    Pepsi skrev 2012-10-03 13:20:45 följande:
    Mina test såg ut sådär på BIM-2 ....Så jag hoppas att det går bättre för dig! :)
    Lycka till :)
    bim -2betyder 2 dagar efter bim eller?? :) jag har noll koll hur man använder dessa termer :D
  • snosan

Sen är de tydligare då man tittar på dem :) så sjukt svårt att få med rosa på bild!

• snosan
    Pepsi skrev 2012-10-03 13:39:20 följande:

Tror att det betyder två dagar innan mens, om jag fattat rätt ;) Det ser ju positivt ut, vänta ett par dagar och ta ett igen :)
    ok! Ja för isf är jag på bim -4 och igår bim-5, är svårt att inte hoppas för mycket bara! 

Någon som kan rekommendera ett bra test som är pålitligt? jag funderar på att köpa ett digitalt :) 
  • snosan

Pepsi: blev nyfiken på vad du menade, med att det skulle gå bättre än för dig. Fick du negativt då du testade med annat test??

• snosan
    Pepsi skrev 2012-10-03 15:14:01 följande:
    Jag mena att det ska gå bättre så du slipper få 3 positiva test och sen få veta att du knappt varit gravid.
    Jag testade med två test och sen ett digitalt. Sen när jag trodde jag var i vecka 6 fick jag blödningar och fick komma in på ett vul och då fanns inget där. Då hade jag gått i veckor och trott att jag va gravid!
    Och det är inget jag önskar någon! :)

Så därför hoppas jag verkligen att du går dina 40 veckor som du ska ;)
    aaha du tänker så! Ja jag önskar alla en tjockismage! Just nu sitter jag och funderar om jag ska in på stan och köpa så jag har hemma tills på söndag!
  • snosan
    Pepsi skrev 2012-10-03 15:46:18 följande:
    Samma här! :)
    Om du köper det idag, kan du hålla dig då? ;)
    haha ja jag har bestämt mig testdag är söndag... men ja det kliar ju i fingrarna :D

• snosan
    Gelicapelica skrev 2012-10-06 17:33:59 följande:
    hur går det för fog snosan?

Jag har fått en blödning idag en dag före Bim! Men ska testa imorn iaf och om höjd pos påbörjar jag min andra enkelkur på onsdag!
Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)