skogstjejen19 skrev 2012-12-03 13:00:50 följande:
Får man hoppa in hos er??
Jag börjar med pergo idag, jag har tagit dom en gång innan men det är 7-8 år sedan.
Jag har PCOs och har nästan aldrig mens av mig själv, jag har senaste 4 månaderna ätit provera för att ha en regelbunden blödning, dom två första månaderna med provera tog det 4-6 dagar innan mensen kom, men nu dom två sista har mensen kommit på samma dag som sista tabletten tagits, får för mig att det är bra, fast jag har ingen aning om varför jag tror det
Har ni några tips på om man kan höja chanserna lite???
och fungerar det med ÄLtester när man har PCOs ?
Jag har pcos oxå och på mina ältester så visar de aldrig äl om den inte inträffar.
Jag brukar vanligen ha svagt streck på testet, men då det är äl så är de starkare än kontrollstrecket
samt att jag använder digitalt så man vet att det verkligen inträffat :)
Jag får som du nästan aldrig mens av mig sj'lv, men nu efter varje enkeldos av pergo har jag fått en blödning
ska in den 11:e och prata med doktorn om hur vi ska gå vidare, är inne på min 3:e enkelkur och hoppas givetvis
på ett + den 13:e på min bim.
Sen om det är bättre att få blödning på sista tabletten än några dagar efter, tror jag inte :) jag fick 7dagar efter jag tagit och sen började jag med pergo :)
Tips på att höja chansen, gå ner i vikt om du har några extra kilon :) annars vet jag inte!