• snosan

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Pepsi skrev 2013-05-31 09:45:56 följande:
    Nu har jag sätt ett litet hjärta slå, så nu är jag gravid :) Längtan, precis dubbelkur och metformin.
    tusen grattis!! jag har bim på onsdag! blir spännande.. doktorn ringde igår och berättade att ägglossningen inträffat... vilket jag redan visste, men alltid kul att ha de svart på vitt :D

hoppas jag får joina dig nu för det är verkligen våran tur :) 
  • snosan

hej vänner, jag har bim imorn och kunde inte hålla mig från att testa idag.... kvällsurin oxå, men visst är det ett litet sträck??

jag har även ändrat på kontrasten för att jag inte trodde mina ögon... kan det vara min och karlns tur??

• snosan
    Lillebrorsfaster skrev 2013-06-04 20:44:32 följande:
    Ja, jag ser då ett streck iaf!!! Wiih! Grattis!
    ja jag hoppas verkligen de är stakare imorn då jag testar med morgonurinet!!
    Är nervös, har typ hjärtklappning bara jag tänker att de kanske är ett plus! :D

Tack tack, var orolig att det är för svagt, men de brukar väl vara så att ett sträck oavsett styrka är pos? 
  • snosan
    Lillebrorsfaster skrev 2013-06-04 20:51:30 följande:
    Ja, det är iaf vad jag hört och sett. Men kolla du med morgonurin också för säkerhetsskull. Svårt att somna inatt...
    ska kolla de :D oja,men är ju så trött nu så att jag tar dagliga powernap! så kanske slocknar ändå :D
  • snosan
    LängtansBlåaBlomma skrev 2013-06-04 21:09:42 följande:
    Jag skulle blivit jätteglad för ett tunt streck, samtidigt så är det inget tydligt streck, så om jag var du skulle jag vänta till imorgon eller rentav till torsdag innan jag vågade mig på att konstatera graviditet. Men olidligt spännande det här, tell us SÅ FORT du vet nåt!
    det ska jag verkligen göra... sträcket är tydligt då man ser det med ögonen, men på bilden syns de mycket sämre :)
    ska testa imorn med morgon urin då detta är taget med en skvätt kiss bara 

syns bättre på avstånd såg jag nu :D

åter kommer med besked på söndag senast! ska inte vara hemma i helgen å sitta på datorn :)

• snosan
    Pepsi skrev 2013-06-04 21:28:58 följande:

Sådär såg mitt första positiva test förra sommaren ut på bim -2 Och det där är ju inte ens morgonurin. Så jag säger GRATTIS!!
    taack! känns sjukt att de kom sträck! hoppas att de är starkare imorn.... har som sagt 2 dagar till bim 
    så det känns lovande!! :)

Hur går det för dig?? :) 
  • snosan
    Pepsi skrev 2013-06-04 21:37:40 följande:

Förstår det Men ta det bara lugnt nu Vågar nog säga att det går bra, inatt fick jag gå hem ifrån jobbet efter att jag kräkts 3 gånger och idag har jag känt mig sjukt bakis Ska på inskrivning den 18/6 :)
    ska försöka, men känns som att de skulle vara något... har börjat slockna mitt på dagen denna veckan och det är inte något jag brukar göra.. :)

meeen va kul, jag längtar tills jag kan ringa in och boka en sådan tid! :D känns surrealistiskt :) 
  • snosan
    Pepsi skrev 2013-06-04 21:45:27 följande:
    Du är snart där Vill din läkare kolla med något VUL? Min läkare vill kolla så allt vat bra.

Har ingen aning om de vill det... jag hoppas på det iaf
  • snosan
    Gelicapelica skrev 2013-06-04 22:03:40 följande:
    Grattis snosan! Jag ser tydligt strecket!!!
    tack tack :D hoppas att det stannar bara :D och är tydligare imorn
  • snosan
    Pepsi skrev 2013-06-04 22:21:34 följande:
    Snosan, kolla upp det där med VUL för då kanske du får ett så du kan få se det lilla hjärtat slå :)
    ja men vad ska man ange som anledning?? :D
Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)