• snosan

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

jag testade på morgon och det visade inget sträck! Men men får ist börja med pergotime! 

Men jag funderar om man ska börja ta det på dag 3 ist för 5, jag har ju tydligen en cykel på 37dagar... så då borde den väl bli kortare? 
  • snosan
    Lino83 skrev 2012-10-12 18:15:08 följande:
    Det hjälpte minsann när du höll dina tummar och tår! Skrattande
    grattis!! :D
  • snosan

vad tror vi, har jag ägglossning eller är den på g?? övrebilden är idag och nedre
    är från en "vanlig dag"
  • snosan
    Pepsi skrev 2012-10-25 19:38:40 följande:

Jag skulle absolut säga ägglossning! ;)
    ja det är bara så att förra månaden kom den på dag 23/24 och nu 20
  • snosan

togs igår ! det måste väl vara pos?? teststräcket är ju dubbelt så mörkt som kontrollsträcket! 
    och det gick ganska snabbt! 
  • snosan

vi mös i fredags och ska mysa idag oxå! bara för att, har riktigt ont i brösten idag, har läst att det är tecken att äl varit, är det så??

• snosan
    Hannah8401 skrev 2012-10-28 13:01:21 följande:
    Åh lycka till nu snosan ja jag har oxå läst att kroppen reagerar på progesteronet som produceras efter äl och att man därför får ömma bröst. Men i mitt fall stämmer det inte får alltid ömma bröst en vecka innan mens men har inte äl:'( men som sagt, för de allra flesta så är det så, men kör på för säkerhets skull det är ju alltid härligt det
    Ja för jag fr ju aldrig mens i vanligafall så det borde ju vara äl, men testet jag tog i fredags och ska ta imorn lär ju visa om de är fallet! :D än lever jag på hoppet och myser sönder karln!
  • snosan

ja hoppas på att då min bim kommer har jag ett plus denna gången  som stannar och inte försvinner på 2 dagar! :)

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)