magnoliaa skrev 2013-01-30 21:39:54 följande:
Hej alla pergotimeare! En liten fråga till er om det går bra! Inne på tredje kuren pergotime nu men dag 18 ingen tillstymmelse till ägglossning. Första och andra gången hade jag dag 18 respektive 17, förra månaden hoppade jag över men fick spontan ägglossning dag 17 iaf! Men nu som sagt inte minsta tillstymmelse till positiva ägglossningstest! Tror ni det kan bero på att jag: A: Började på dag 6 istället för dag 5 som de tidigare gångerna, så den är förskjuten? B: Gått på soppdiet sedan 1 januari (xtravaganza) C: För att jag helt enkelt inte har någon ägglossning denna månaden? Varför jag börjar oroa mig redan dag 18 är för att sambon åker bort fredag morgon och kommer inte träffa honom förrän måndag kväll igen! Oerhört tacksam för lite feedback från er =)
Hej

För mig var det ganska lika men sen kom en ägglossning lite senare dag 23. Så det kan ju hända. Kan tänka mig att det kanske kan bli någon dag sen om du bröjade dag 6 istället för dag 5. Tappa inte hoppet för det gjorde ja, men så hade ja ett test kvar och då visa det ägglossning

Sen har min läkare sagt att ägglossningen kan utebli fast man anväder pergotime, det va inget ovanligt sa hon. Tappa inte hoppet! Men försök ligg lite på torsdag, det täcker ju några dagar framåt iallafall