2+6 (vecka 3)
Är idag i vecka 2+6, alltså vecka 3, om jag är gravid, som jag tror.
Är det inte lite tidigt med symtomer som; illamående, trötthet, extremt kissnödig ofta, hungrig ofta & svullen mage?
Är idag i vecka 2+6, alltså vecka 3, om jag är gravid, som jag tror.
Är det inte lite tidigt med symtomer som; illamående, trötthet, extremt kissnödig ofta, hungrig ofta & svullen mage?
Nä det är ju helt upp till TS att svara eller inte. Inget man kan göra så mycket åt...

Oavsett om hon är gravid eller inte - vad rör det er? Ren nyfikenhet bara! Låt henne sköta sitt så sköter ni erat. Oavsett om hon nu ljuger eller inte så är det ju bara hennes problem och om hon väljer att starta en tråd som andra finner misstänksamt så får det väl vara där. Ni sitter och pressar henne på bilder, bevis och svar??? Om hon är glad över att vara gravid så låt henne då vara det!!
Visst att det är ett forum och man får diskutera och ifrågesätta men pressa inte upp henne på väggen när det inte har med någon annan att göra.
Gjordes det inget vul då?
Det kan ju vara någon tumör som gör att du får positivt på graviditetstesten.
Jag kommer inte svara någon mer här. Jag vet att jag är gravid, efter fem tester sammanlagt och efter att ha varit hos en barnmorska. Vill ni något mer - så skriv i PM. För här kommer inga fler svar från mig.