2+6 (vecka 3)
Är idag i vecka 2+6, alltså vecka 3, om jag är gravid, som jag tror.
Är det inte lite tidigt med symtomer som; illamående, trötthet, extremt kissnödig ofta, hungrig ofta & svullen mage?
Är idag i vecka 2+6, alltså vecka 3, om jag är gravid, som jag tror.
Är det inte lite tidigt med symtomer som; illamående, trötthet, extremt kissnödig ofta, hungrig ofta & svullen mage?
Caperoni:
Du som gnällde för att det ifrågasattes härromdagen. Menar du att du fortfarande inte fattat hur fel på det TS är?
Jag blir mörkrädd....
Ts vart bor du där det inte är någon väntetid till bm? Och där man får komma på lördagar? Låter lyxigt.
App app app!
Tråden har rensats tänk på hur ni bemöter varandra. Anmäl istället för att gå till personangrepp.
Jisses, va glad för henne istället att hon är gravid och mår bra, om ni inte tror henne så behöver ni inte ens skriva, klicka vidare istället.(vet att de finns en del trolls men mata dom inte då).. Man hjälper folk i detta forum inte går tvärt emot.
Stort Grattis till dig TS, önskar dig all lycka i framtiden.
Att skämta eller ljuga om en våldtäkt eller att ett barn har dött, är nog nåt av det värsta man kan göra.
Jag blev våldtagen strax innan jag fyllde 15 år. Fick genomgå en rad tester (däribland graviditetstest som visade negativt!) och undersökningar och träffa psykologer under en lång tid. När jag några veckor senare skulle ta nya tester så visade min test positivt och att jag var gravid i vecka 18. (17+4 för att vara exakt). Och jag kunde absolut inte göra abort så sent, efter att ha fått se bebisen och höra hjärtljuden. I vecka 26 så dog min dotter i magen och jag var tvungen att gå igenom en förlossning, eftersom jag hade gått så långt. Dem gjorde en obduktion, men vet än idag inte varför hon dog.
Idag är jag tillsammans med världens bästa pojkvän - min första efter våldtäkten. Han är den enda jag har kunnat lita på efter det, som är kille. Och vi väntar nu vårt första gemensamma barn som är beräknat i december.
Sen får ni kalla mig vad ni vill och snacka så mycket skit ni vill - men ni ska inte snacka skit om min döda dotter! Eller något som har med henne att göra.
Och angående vilken kommun jag bor i där man kan träffa en barnmorska på lördagar, tänker jag inte skriva ut då jag valt att vara anonym här. Men det finns flera kommuner man kan göra det i och inte bara i min!