2+6 (vecka 3)
Är idag i vecka 2+6, alltså vecka 3, om jag är gravid, som jag tror.
Är det inte lite tidigt med symtomer som; illamående, trötthet, extremt kissnödig ofta, hungrig ofta & svullen mage?
Är idag i vecka 2+6, alltså vecka 3, om jag är gravid, som jag tror.
Är det inte lite tidigt med symtomer som; illamående, trötthet, extremt kissnödig ofta, hungrig ofta & svullen mage?
Tack Mini! ![]()
Det är väl bara att lägga upp bilderna på testerna då?! Det är ju knappast så att det visar vem du är?!
Jag har fått plus tidigt, dvs ÄL +9 och då var det svaaaagt. Plussade förvisso med CB digital samma kväll. Starkt 7 dagar efter ÄL? Nej, inte en chans. Då har man helt enkelt inte haft ÄL 7 dagar innan utan snarare 12 dagar innan.
Justababy; en fråga. Du har lagt upp ett test i en annan tråd. Där säger du att ditt test sett ut så. Är det det testet du räknar som positivt ?
Varför fick du komma till en BM?
Justababy: ok när fick du ditt starka plus då? Med tanke på att detta var helt negativt? Och varför fick du komma till en BM så tidigt i grav ?
Har du testat mer testet borde ju blivit starkare?
Fast vad jag inte förstår är varför TS måste förklara och bevisa för alla här ATT hon verkligen varit hos BM och vad denna sa, bildbevis och gud vet vad....
Här i Västra Götaland finns det flera BM-mottagningar som har lördagsöppet och man behöver inte ha akuta ärenden dit...
Jag är nyfiken Slemtorsk därför frågar jag. Är skumt när någon startar trådar med negativa test ena sekunden och är gravid i nästa.
Det är ett fritt forum och man har rätt att fråga vad man vill :) :)