• Justababy

2+6 (vecka 3)

Är idag i vecka 2+6, alltså vecka 3, om jag är gravid, som jag tror.
    Är det inte lite tidigt med symtomer som; illamående, trötthet, extremt kissnödig ofta, hungrig ofta & svullen mage? 

• Svar på tråden 2+6 (vecka 3)
  • Elmiina

Löjligt att ni står och klankar ner på henne och säger "Du är inte gravid, lögnare". Låt henne vara. Visst att fakta är fakta och det ska man få uttala sig om. Men att hålla på som ni gör är ju bara larvigt.

Grattis iaf =)

• Larsan

Efter att ha fått tretton barn så vet jag att det inte går till såhär.

Du KAN vara gravid, eller så kanske du BLIR det i framtiden.
    Men även om du redan är gravid så syns inte pluset så klart som du beskriver det. 

Och överdriv inte, för då kommer du inte få någon hjälp i fortsättningen. Jag såg en som skrivit här i tråden att hon KANSKE inte kan få barn med sin partner. Om det skulle visa sig att du inte är gravid, varför följs ni inte åt och stöttar varandra då istället för att du ska "ljuga" om att pluset är SÅÅ tydligt? 

Jag önskar dig all lycka till, men i fortsättningen får du f*n vara trevligare mot de som försöker hjälpa dig! 

Ha en trevlig kväll.

Mitt liv består av mina barn, Men mina barn är inte mitt liv - 12-barnspappan
  • ElectroDiva
    mammelie1891 skrev 2012-04-15 17:11:07 följande:
    Länk till ts andra trådar tack??
    den finns redan i tråden
  • slemtorsk i din bralla

TS.. är du säker på att du hade ägglossning som vanligt då?

Om din ägglossning av någon orsak kom tidigare än normalt så kan du ju vara betydligt närmare BIM än du tror...

• Justababy
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-15 17:16:25 följande:
    TS.. är du säker på att du hade ägglossning som vanligt då?

Om din ägglossning av någon orsak kom tidigare än normalt så kan du ju vara betydligt närmare BIM än du tror...
    Jag är inte 100% säker på när jag hade ägglossning. Det enda jag vet är att jag fick fyra st tydliga plus på fyra olika sorters tester. Tillräckligt tydliga för att få en bra bild på dem. 
  • slemtorsk i din bralla
    Justababy skrev 2012-04-15 17:24:01 följande:
    Jag är inte 100% säker på när jag hade ägglossning. Det enda jag vet är att jag fick fyra st tydliga plus på fyra olika sorters tester. Tillräckligt tydliga för att få en bra bild på dem. 
    men då så...jag tror att du haft tidigare ägglossning helt enkelt och därav så tydliga gravtester.

Hoppas allt går bra.
  • Justababy
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-15 17:26:05 följande:
    men då så...jag tror att du haft tidigare ägglossning helt enkelt och därav så tydliga gravtester.

Hoppas allt går bra.
    Mycket möjligt. Ska på återbesök hos en BM om fyra veckor, så får se då. :)
    Tack så mycket! :) 
Svar på tråden 2+6 (vecka 3)