2+6 (vecka 3)
Är idag i vecka 2+6, alltså vecka 3, om jag är gravid, som jag tror.
Är det inte lite tidigt med symtomer som; illamående, trötthet, extremt kissnödig ofta, hungrig ofta & svullen mage?
Är idag i vecka 2+6, alltså vecka 3, om jag är gravid, som jag tror.
Är det inte lite tidigt med symtomer som; illamående, trötthet, extremt kissnödig ofta, hungrig ofta & svullen mage?

TS hade en annan tråd tidigare då hon först var rädd att hon blivit gravid pg av att kondomen kommit på sent och att hennes pojkvän kommit tidigare. Sen står hon under planerar barn på din profil... Skum brud väldigt skum brud!! För då mådde hon illa 5 dagar efter sex vid Äl !!?
Asså det här var ju bara för mycket asså , tjejen måste må dåligt över detta och ibland hamnar man i förnekande då man inte vill se sanningen i det hela!. Att få ett starkt plus på ÄL+8 är något jag aldrig hört talas om i hela mitt liv då ägget ligger i 72 timmar och kan bli befruktat , redan där kan du dra av två dygn minst och sen tar det upp till några dygn innan ägget befruktas och ytterligare några dagar för ägget att vandra ända till livmodern där ägget ska fästa och börja producera HCG !. Annars ska allt detta skett inom 24 timmar två dagar och det är otroligt ovanligt ! Hade du haft ett väääldigt svagt plus kan jag ha gått på en del av din historia men knappast ett starkt plus på ÄL+8 ! hur som helst kan jag inte säga att du ljuger heller men trovärdigt är det icke !
Ts var tog du vägen?
Haha har oxå fått några anmälningar varningar så blir de när man inte kniper igen som många andra ;)
Mini: hahah!!! Kanske är så... ![]()