Indianica skrev 2012-04-22 12:01:33 följande:
"Gränsdragningsproblem som heter duga". Det är väl bara att precisera att insemination med syfta att avla, med slangar eller vad man nu har är lagligt, men att en människas könsorgan i ett annat djur är olagligt och även oralsex med djur, men sedan kommer det liksom vid alla typer av övergrep vara svårt att döma, innebär det då att kvinnomisshandel och pedofili ska legaliseras?. Ett förbud är också en markering och förhindrar givetvis att djur skadas när t ex någon galning försöker få in en stor snopp i en liten katt och spräcker en stor del av katten
Det är inte så komplicerat som tidelagare vill få det till. En sund människa jämför inte mjölken i glaset med sex med en ko. Nuförtiden använder man oftast mjölkmaskiner, men visst skulle jag sluta dricka mjölk om jag fick reda på att bönder satt och runkade i samband med att de drog i spenarna till mjölken de mjölkade fram ur juvren och att de sedan satte på kossan. Då skulle jag stödja tidelag om jag drack mjölk, men inte nu.
Det är väl för övrigt inte konstigt om TS blir äcklad och konfunderad. Det kan knappast ses som en komplimang typ att "Min kille kan lika gärna bli kär i en gris eller en hund, som i en människa. Han ör verkligen en fin kille". Klart det känns konstigt att ha sex med någon som kanske också stoppar in snorren i hundar eller drömmer om det.
Vad spelar det för roll att industriell våldtäkt är lagligt, det är tidelag också.
Vad har pedofili med detta att göra?
Det är olagligt att ha sex med barn, det är till och med olagligt att se porr av det slaget.
Ta har inget att göra med sin partners runkmaterial, och om du nu hakar up dig på lagar så har ts begått lagbrott genom att snoka runt i hans egendom.