• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • raider
    lillajag82 skrev 2012-04-22 13:48:24 följande:
    Jag kan inte hjälpa det men de som vill ha sex med djur inte är friska på något sätt. Jag har läst hela tråden och äcklas någonting oerhört.. Ja..jag är nog en moralkärring i detta fallet!! Vill en man köra upp sin kuk i analen på sin hund kan man inte påstå att hunden njuter av det? Brukar hundar sätta på varandra i röven eller? En tjej som vill ha en hundpitt i slidan då? Vad är det hon får ut av det ? Räcker det inte med en villig människopitt? Kan ingen tjej som gillar få hunden bakifrån förklara hur hon tänker och känner? Jag är ärligt nyfiken..

Alldeles utmärkt att tidelag ev ska förbjudas fr.o.m. 2014..det är verkligen på tiden..

Men för att åter gå till trådstarten så hade jag känt som du TS..äcklad..
    Nej det kan man antagligen inte, man är förmodligen även en kuk fattigare om man försöker, alltså vakna upp för guds skull, hundar är inga dockor, det är i grunden rovdjur, bifogar du hunden smärta och skadar den så kan det vara det sista du gör.

Annars så vet jag inte, vad får ni kvinnor av att få en kuk i er? 
    Jag antar att tjejen som har sex med sin hund får ut precis det vad ni får ut med att knula med andra djur, era respektive partners.

Nej, det kommer inte förbjudas, det finns ingen orsak till det, djurmisshandel är redan förbjuden och fler lagar behöver vi inte på det området.

• lykantrophona
    lillajag82 skrev 2012-04-22 13:48:24 följande:
    Jag kan inte hjälpa det men de som vill ha sex med djur inte är friska på något sätt. Jag har läst hela tråden och äcklas någonting oerhört.. Ja..jag är nog en moralkärring i detta fallet!! Vill en man köra upp sin kuk i analen på sin hund kan man inte påstå att hunden njuter av det? Brukar hundar sätta på varandra i röven eller? En tjej som vill ha en hundpitt i slidan då? Vad är det hon får ut av det ? Räcker det inte med en villig människopitt? Kan ingen tjej som gillar få hunden bakifrån förklara hur hon tänker och känner? Jag är ärligt nyfiken..

Alldeles utmärkt att tidelag ev ska förbjudas fr.o.m. 2014..det är verkligen på tiden..

Men för att åter gå till trådstarten så hade jag känt som du TS..äcklad..
    Jag har aldrig haft sex med djur, men jag tycker att en del hundar är snygga och attraktiva.
    Det där med "tjejer som vill ha hundkuk" handlar om läggning. Precis som att vissa tänder på personer med särskilt utseende, eller kanske är homosexuella, osv. Att fråga "räcker det inte med en villig människopitt" visar dels på okunskap, dels på att du objektifierar både män och hundar. En karl är ju mer än sin kuk, eller hur? Och är man kär i en hund, så är det väl inte så konstigt att låta hunden knulla en. Ska du fråga lesbiska "varför det inte duger med en kuk" istället?

Dessutom, jag har diskuterat zoofili med flertal psykologer. Ingen av dem tycker det är något att försöka "bota" eller ens att oroa sig om. Det där med sjukt/friskt får du nog lämna över till experter.
  • Anonym (Lisa)
    lykantrophona skrev 2012-04-22 14:00:24 följande:
    Jag har aldrig haft sex med djur, men jag tycker att en del hundar är snygga och attraktiva.
    Det där med "tjejer som vill ha hundkuk" handlar om läggning. Precis som att vissa tänder på personer med särskilt utseende, eller kanske är homosexuella, osv. Att fråga "räcker det inte med en villig människopitt" visar dels på okunskap, dels på att du objektifierar både män och hundar. En karl är ju mer än sin kuk, eller hur? Och är man kär i en hund, så är det väl inte så konstigt att låta hunden knulla en. Ska du fråga lesbiska "varför det inte duger med en kuk" istället?

Dessutom, jag har diskuterat zoofili med flertal psykologer. Ingen av dem tycker det är något att försöka "bota" eller ens att oroa sig om. Det där med sjukt/friskt får du nog lämna över till experter.
    Varför har du diskuterat zoofoli med psykologer, är det din önskan om att vara en varg som diskuterats då? Vad är det som har hindrat dig från att ha sex med en, enligt dig, snygg och attraktiv hund om du inte tycker att det är fel?
  • lillajag82
    raider skrev 2012-04-22 13:58:42 följande:
    Nej det kan man antagligen inte, man är förmodligen även en kuk fattigare om man försöker, alltså vakna upp för guds skull, hundar är inga dockor, det är i grunden rovdjur, bifogar du hunden smärta och skadar den så kan det vara det sista du gör.

Annars så vet jag inte, vad får ni kvinnor av att få en kuk i er? 
    Jag antar att tjejen som har sex med sin hund får ut precis det vad ni får ut med att knula med andra djur, era respektive partners.

Nej, det kommer inte förbjudas, det finns ingen orsak till det, djurmisshandel är redan förbjuden och fler lagar behöver vi inte på det området.
    Men hur gör männen då som sätter på sina djur..binder dom..(jag kan inte skriva frågetecken för jag hittar inte den på mac tangentbordet..)

jo det är klart att om man nu är kär i en hund så låter man kanske den knulla en..gäller det även män som är kära i sina hundar..

• raider
    lillajag82 skrev 2012-04-22 14:15:18 följande:
    Men hur gör männen då som sätter på sina djur..binder dom..(jag kan inte skriva frågetecken för jag hittar inte den på mac tangentbordet..)

jo det är klart att om man nu är kär i en hund så låter man kanske den knulla en..gäller det även män som är kära i sina hundar..

Om rätt ska vara rätt så kan man anta att männen väljer hondjur.

Den delen av porren har jag däremot  inte kollat på, vad jag har sett så var det tjejer som lockade till sig sina husdjur som villigt och med uppenbar glädje tillfredsställde både sig själva och sina ägare.

• lillajag82
    lykantrophona skrev 2012-04-22 14:00:24 följande:

jag kan också tycka att hundar är vackra men inte på ett sexuellt sätt.. 
    Det borde rimligen räcka med en människopitt om du är heterosexuell eller..

jo det är klart att man kanske låter hunden knulla en om man är kär i hunden och tror du att det även gäller en man som är kär i sin hund..

• lillajag82
    raider skrev 2012-04-22 14:18:22 följande:
    Om rätt ska vara rätt så kan man anta att männen väljer hondjur.

Den delen av porren har jag däremot  inte kollat på, vad jag har sett så var det tjejer som lockade till sig sina husdjur som villigt och med uppenbar glädje tillfredsställde både sig själva och sina ägare.

jaha..och..jag har sett dokumentärer om tikar som blivit penetrerade i slidan av män och de var sargade i både underliv och i analen...

• raider
    lillajag82 skrev 2012-04-22 14:24:01 följande:
    jaha..och..jag har sett dokumentärer om tikar som blivit penetrerade i slidan av män och de var sargade i både underliv och i analen...
    Det finns idioter inom alla "branscher", mer än så kan man inte säga.
    Det finns våldtäktsmän i det verkliga livet vilket inte är likvärdigt med att alla kvinnor blir våldtagna.

Det finns dom som skadar sina husdjur, det är förbjudet, det finns även dom som tar hand om sina djur på alla sätt möjliga, det är inte olagligt.

• Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 14:24:01 följande:
    Var visades dessa "dokumentärer"
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 14:27:21 följande:
    Var visades dessa "dokumentärer"
    jag har sett program som handlade om det..det var för några år sedan..

du kan inte mena allvar att du tror att inget djur skadas när människor sätter på dom..
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator