lillajag82 skrev 2012-04-22 13:48:24 följande:
Jag kan inte hjälpa det men de som vill ha sex med djur inte är friska på något sätt. Jag har läst hela tråden och äcklas någonting oerhört.. Ja..jag är nog en moralkärring i detta fallet!! Vill en man köra upp sin kuk i analen på sin hund kan man inte påstå att hunden njuter av det? Brukar hundar sätta på varandra i röven eller? En tjej som vill ha en hundpitt i slidan då? Vad är det hon får ut av det ? Räcker det inte med en villig människopitt? Kan ingen tjej som gillar få hunden bakifrån förklara hur hon tänker och känner? Jag är ärligt nyfiken..
Alldeles utmärkt att tidelag ev ska förbjudas fr.o.m. 2014..det är verkligen på tiden..
Men för att åter gå till trådstarten så hade jag känt som du TS..äcklad..
Nej det kan man antagligen inte, man är förmodligen även en kuk fattigare om man försöker, alltså vakna upp för guds skull, hundar är inga dockor, det är i grunden rovdjur, bifogar du hunden smärta och skadar den så kan det vara det sista du gör.
Annars så vet jag inte, vad får ni kvinnor av att få en kuk i er?
Jag antar att tjejen som har sex med sin hund får ut precis det vad ni får ut med att knula med andra djur, era respektive partners.
Nej, det kommer inte förbjudas, det finns ingen orsak till det, djurmisshandel är redan förbjuden och fler lagar behöver vi inte på det området.