• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym (Usch!)
    Anonym skrev 2012-04-24 00:09:05 följande:
    Hahahahahahaha Jag skiter i vad ni andra gör.
    Liiiite väl många inlägg om att du inte skiter i det o från någon som inte vill föra en djupare diskussion.
    Men allvarligt att ha svårt för fötter och behöva bearbeta det är ju inget sådär bra betyg på hur mycket man kan tänka. :P
    Haha, du är ju helt omöjlig.. x) Det var ju inte riktigt fötterna jag reagerade på..

Jag skiter i vad NI ANDRA har på er dator, det har jag sagt hela tiden. :) Anledningen till att jag sitter här och dividerar med någon som uppenbarligen tänker vända på allt jag säger är för att min pojkvän spelar datorspel för tillfället.. :)
  • Anonym
    20120419 skrev 2012-04-24 00:15:40 följande:
    Är din pojkvän pälsig och har en fotfetich?
    Är du tillsammans med en hund?
    Jag tror Usch! försöker säga oss något ^^
    Vov vov. :P
  • Anonym
    Anonym (Usch!) skrev 2012-04-24 00:16:21 följande:
    Haha, du är ju helt omöjlig.. x) Det var ju inte riktigt fötterna jag reagerade på..

Jag skiter i vad NI ANDRA har på er dator, det har jag sagt hela tiden. :) Anledningen till att jag sitter här och dividerar med någon som uppenbarligen tänker vända på allt jag säger är för att min pojkvän spelar datorspel för tillfället.. :)
    Är det det här spelet?
    www.coolaspel.se/spel/My+Cute+Pets

Var klorna klippta då? Jag har hört att rivsår från hundklor kan bli hemskt infekterade.
  • 20120419
    Anonym skrev 2012-04-24 00:19:47 följande:
    Jag tror Usch! försöker säga oss något ^^
    Vov vov. :P
    Jag är tolerant och har sett allt tror jag.

Men det är två saker som inte är ok.
    Knulla djur och knulla barn.

Jag ljuger aldrig.
  • Anonym (Usch!)
    20120419 skrev 2012-04-24 00:15:40 följande:
    Är din pojkvän pälsig och har en fotfetich?
    Är du tillsammans med en hund?
    Det skulle faktiskt lika gärna kunnat vara en beskrivning av min hund det där.. ^^ Men nej, än har pojken inte odlat fram någon päls..Tyvärr.. ;)
  • Anonym
    20120419 skrev 2012-04-24 00:23:22 följande:
    Jag är tolerant och har sett allt tror jag.

Men det är två saker som inte är ok.
    Knulla djur och knulla barn.
    Barnet är olagligt men vill hunden så är det bara moralen som är ett hinder.
  • Anonym
    Anonym (Usch!) skrev 2012-04-24 00:23:37 följande:
    Det skulle faktiskt lika gärna kunnat vara en beskrivning av min hund det där.. ^^ Men nej, än har pojken inte odlat fram någon päls..Tyvärr.. ;)
    Det bor en liten zoofil i dig! ^^
  • 20120419
    Anonym skrev 2012-04-24 00:24:22 följande:
    Barnet är olagligt men vill hunden så är det bara moralen som är ett hinder.
    Japp
    Och där säger min moral stopp. 

Men att kalla sin hund för pojkvän? 
    Jag ljuger aldrig.
  • Anonym (Usch!)
    Anonym skrev 2012-04-24 00:25:29 följande:
    Det bor en liten zoofil i dig! ^^
    Haha jag menade mer tyvärr för min pojkvän då han nog inte hade haft något emot att ha päls. Jag har dock dragit gränsen vid en svans! ;)
  • Anonym
    Anonym (Usch!) skrev 2012-04-24 00:28:28 följande:
    Haha jag menade mer tyvärr för min pojkvän då han nog inte hade haft något emot att ha päls. Jag har dock dragit gränsen vid en svans! ;)
    Var inte så blyg, upp med rumpan i vädret så kommer du att känna stumpen någonstans. :P
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator