• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    20120419 skrev 2012-04-24 00:25:56 följande:
    Japp
    Och där säger min moral stopp. 

Men att kalla sin hund för pojkvän? 
    Näe tvärtom hunden för pojkvän
  • Anonym (Usch!)
    Anonym skrev 2012-04-24 00:32:37 följande:
    Näe tvärtom hunden för pojkvän
    Haha aja, jag tror att jag gjorde min åsikt hörd. För mig blir det nej till porr med djur i men tecknade vargar går bra! Min pojkvän är en människa och min hund är en...Hund.. Men ni får ha så skoj med era fantasier om min hundpojkvän! ;) Nu är min pojkvän klar med Amnesia så lägger ner er här! :)
  • lykantrophona
    Anonym (Usch!) skrev 2012-04-24 00:37:10 följande:
    Haha aja, jag tror att jag gjorde min åsikt hörd. För mig blir det nej till porr med djur i men tecknade vargar går bra! Min pojkvän är en människa och min hund är en...Hund.. Men ni får ha så skoj med era fantasier om min hundpojkvän! ;) Nu är min pojkvän klar med Amnesia så lägger ner er här! :)
    Amnesia är ett bra spel, även om jag aldrig klarat av att spela igenom hela.
    Och du hade iaf humor.

Så, du återställer väl lite av mitt hopp till mänskligheten.
  • lillajag82

Jag har lärt mig en sak på detta forum och det är att JAG är en Zoofil och alla andra som är zoofiler INTE är zoofiler.
    De som tycker Zoofilers handlingar är helt ok är INTE zoofiler.

Duktig flicka eller vad? ;-P

Jag tänker svara den enda här inne som verkar vara vettig i skallen och det är tjejen som kan tänka sig att ha sex med hundar.
    (Kan inte komma ihåg ditt namn just nu och jag skriver med mobilen och ser inte iheller)

Nej.. Jag har tyvärr ingen ursäkt för ankan och hönan (eller vad det nu var) för jag såg aldrig den..jag återkommer om det..
    Du har alldeles rätt om att jag nu kan tänka mig att djur kan tänka sig ha sex med människor.
    Jag gratulerar dig till att det tydligen bara är du som kan läsa på detta forum! ;-D

Jag är vetgirig och kommer läsa på om detta så mycket jag bara kan. Jag bad flera stycken här inne om länkar. Jag har ställt raka frågor om hur en Zoofil funkar och då har folk tolkat det som att jag pekat ut DOM för zoofiler.. jag bara undrar liksom.. Och är det då någon som säger att jag " ska få det hett om öronen" så shoot!!! Det jag vill är ju att få kunskap om det..

Jag vill också passa på att be om ursäkt till TS som tydligen har lämnat tråden.
    Det var nog inte tänkt som en tråd där folk diskuterar Zoofiler.

• Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-24 06:54:54 följande:
    Jag har lärt mig en sak på detta forum och det är att JAG är en Zoofil och alla andra som är zoofiler INTE är zoofiler.
    De som tycker Zoofilers handlingar är helt ok är INTE zoofiler.

Duktig flicka eller vad? ;-P

Jag tänker svara den enda här inne som verkar vara vettig i skallen och det är tjejen som kan tänka sig att ha sex med hundar.
    (Kan inte komma ihåg ditt namn just nu och jag skriver med mobilen och ser inte iheller)

Nej.. Jag har tyvärr ingen ursäkt för ankan och hönan (eller vad det nu var) för jag såg aldrig den..jag återkommer om det..
    Du har alldeles rätt om att jag nu kan tänka mig att djur kan tänka sig ha sex med människor.
    Jag gratulerar dig till att det tydligen bara är du som kan läsa på detta forum! ;-D

Jag är vetgirig och kommer läsa på om detta så mycket jag bara kan. Jag bad flera stycken här inne om länkar. Jag har ställt raka frågor om hur en Zoofil funkar och då har folk tolkat det som att jag pekat ut DOM för zoofiler.. jag bara undrar liksom.. Och är det då någon som säger att jag " ska få det hett om öronen" så shoot!!! Det jag vill är ju att få kunskap om det..

Jag vill också passa på att be om ursäkt till TS som tydligen har lämnat tråden.
    Det var nog inte tänkt som en tråd där folk diskuterar Zoofiler.
    Du har gjort mycket men du har inte ställt raka frågor. Du är ensam om att tycka att  Du är zoofil varför försvarar du övergrepp? är en rak fråga. Och så har du fortsatt.

Jag bara undrar vilken häst som har rymt...liksom.
  • lillajag82
    lykantrophona skrev 2012-04-23 21:45:11 följande:
    Förresten, den här artikeln berättar att mellan åren 1985-2001 fann de 51 fall av "interspecies courtship" (dvs, uppvaktande beteende mellan arter) hos två släkten av delfiner utanför Bahamas. www.trustedpartner.com/docs/library/000059/He...

Just ja, en bild på sån där "fruktansvärd djurporr". Här med en tvättbjörn på hund. www.mating.tv/mating/f9/image5/coondog1a.jpg (inte kan någon neka att ståndet syns?)

Sen går det att hitta information på wikipedia, inklusive att vår mänskliga art kan ha hybridiserat med andra primater tidigare i vår evolutionära historia. Så "tidelag" är kanske en del av vårt genetiska arv.
    en.wikipedia.org/wiki/Animal_sexual_behaviour#Cross_species_sex

Sen att "djur inte kan kommunicera" är ren bullshit, vilket alla som umgåtts med djur vet. Ett djur kan visa obehag, nervositet, rädsla, smärta, lika väl som den kan visa lekfullhet, kåthet och välbehag.

Hur skulle ni annars veta, ni som hävdar att djur inte kan kommunicera, huruvida hunden vill leka, eller om katten vill bli klappad?  Kroppspråk, kallas det.
    Det där var MYCKET intressant! 

Klart att djur kan kommunicera! Det jag har fått framlagt för mig är djur kan visa smärta på olika sätt. Vissa kan bli helt apatiska. Och då har det sagts att Zoofiler då tolkar sitt djur som att det skulle vara okej att sätta på den. 
    Eller en Zoofil skapar ett så kärleksfullt förhållande med djuret att de absolut inte skulle kunna missta sig? 
    Vad händer den dagen zoofilen uppenbarligen har misstolkat sitt djur så att den har tagit psykisk skada? 
    För det borde kunna vara möjligt att misstolka ett djur eftersom vi inte har samma kommunikation? 
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-24 07:35:54 följande:
    Det där var MYCKET intressant! 

Klart att djur kan kommunicera! Det jag har fått framlagt för mig är djur kan visa smärta på olika sätt. Vissa kan bli helt apatiska. Och då har det sagts att Zoofiler då tolkar sitt djur som att det skulle vara okej att sätta på den. 
    Eller en Zoofil skapar ett så kärleksfullt förhållande med djuret att de absolut inte skulle kunna missta sig? 
    Vad händer den dagen zoofilen uppenbarligen har misstolkat sitt djur så att den har tagit psykisk skada? 
    För det borde kunna vara möjligt att misstolka ett djur eftersom vi inte har samma kommunikation? 
    Vad händer med alla hundägare som inte kan tolka sina djurs signaler?
    Din fråga är retorisk på så sätt att det finns massor av djurägare som inte kan tolka sina djur där djuren tar skada på ett eller annat sätt. Så du borde svara på din egen fråga  vad händer?
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-24 07:58:59 följande:
    Vad händer med alla hundägare som inte kan tolka sina djurs signaler?
    Din fråga är retorisk på så sätt att det finns massor av djurägare som inte kan tolka sina djur där djuren tar skada på ett eller annat sätt. Så du borde svara på din egen fråga  vad händer?
    Det jag vill komma fram till är om zoofiler ( inte alla djurägare) alltid kan vara så bergsäkra på att man kan tolka sitt djur på ett korrekt sätt? 
    Vad händer den dagen utvecklingen kanske gått framåt och man kommer fram till att djuret tar psykisk skada av att pippa med en människa?  

Med människor är det ju enkelt... 

Jag menar dessutom inte bara hundar utan även hästar,kor,grisar mm..
  • Ermenegildo
    Ellaria skrev 2012-04-23 23:39:47 följande:
    Djur kan visst våldta. Vad kallar du detta?
    " target="_blank">

Jag kallar det en apa som utför parningsrörelser mot en groda. En våldtäkt förutsätter att både förövare och offer är människor. Samma sak gäller misshandel, mord, stöld etc.
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-24 09:36:36 följande:
    Jag kallar det en apa som utför parningsrörelser mot en groda. En våldtäkt förutsätter att både förövare och offer är människor. Samma sak gäller misshandel, mord, stöld etc.

apor våldtar ofta varann. det är ett maktmedel. de slåss och våldtar för att sätta varann på plats.
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator