• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym (Usch!)

Jag struntar i alla förklaringar till varför man skulle ha sex med ett djur. Jag struntar också i er som eventuellt håller på med sådant här och försöker förklara er.. Hade jag hittat filmer där folk har sex med djur på min pojkväns dator hade jag dumpat honom. Både för att det, enligt mig, är helt sjukt men också för att jag aldrig mer skulle känna mig bekväm med att ha honom runt min hund längre.. Jag vet att min pojkvän tittar på porr för det pratar vi väldigt öppet om men sådan porr hade jag absolut inte accepterat.

• Anonym
    Anonym (Usch!) skrev 2012-04-23 22:08:49 följande:
    Jag struntar i alla förklaringar till varför man skulle ha sex med ett djur. Jag struntar också i er som eventuellt håller på med sådant här och försöker förklara er.. Hade jag hittat filmer där folk har sex med djur på min pojkväns dator hade jag dumpat honom. Både för att det, enligt mig, är helt sjukt men också för att jag aldrig mer skulle känna mig bekväm med att ha honom runt min hund längre.. Jag vet att min pojkvän tittar på porr för det pratar vi väldigt öppet om men sådan porr hade jag absolut inte accepterat.
    Han hade inte förlorat något av värde utan du.
    Den som inte kan tänka längre än näsan räcker är aldrig en större förlust.
  • Ermenegildo
    lykantrophona skrev 2012-04-23 21:45:11 följande:
    Förresten, den här artikeln berättar att mellan åren 1985-2001 fann de 51 fall av "interspecies courtship" (dvs, uppvaktande beteende mellan arter) hos två släkten av delfiner utanför Bahamas. www.trustedpartner.com/docs/library/000059/He...

Just ja, en bild på sån där "fruktansvärd djurporr". Här med en tvättbjörn på hund. www.mating.tv/mating/f9/image5/coondog1a.jpg (inte kan någon neka att ståndet syns?)

Sen går det att hitta information på wikipedia, inklusive att vår mänskliga art kan ha hybridiserat med andra primater tidigare i vår evolutionära historia. Så "tidelag" är kanske en del av vårt genetiska arv.
    en.wikipedia.org/wiki/Animal_sexual_behaviour#Cross_species_sex

Sen att "djur inte kan kommunicera" är ren bullshit, vilket alla som umgåtts med djur vet. Ett djur kan visa obehag, nervositet, rädsla, smärta, lika väl som den kan visa lekfullhet, kåthet och välbehag.

Hur skulle ni annars veta, ni som hävdar att djur inte kan kommunicera, huruvida hunden vill leka, eller om katten vill bli klappad?  Kroppspråk, kallas det.
    Det faktum att djur har sex med andra djur rättfärdigar inte på något sätt zoofili. Du är en människa och har ett ansvar för vad du gör, det har inte djur. Huruvida djuret lider eller inte har ingen avgörande betydelse. En människa har inte rätt att utnyttja djur för sexuella lustar. Det kan hända att det inte alla gånger är straffbart som djurplågeri, men det är moraliskt förfärligt och hur mycket ni än argumenterar för er sak i den här tråden kommer den grundläggande norm som människor har att man inte ska knulla med djur inte ändras. 
  • lykantrophona
    Anonym (Usch!) skrev 2012-04-23 22:08:49 följande:
    Var och en får väl ha sina egna regler i sitt förhållande. Förhoppningsvis kan man tala öppet om sina preferenser och värderingar, så att det inte kommer som en obehaglig överraskning för någon av parterna.

Sen som sagt, de flesta som laddar ner djurporr tänder inte på djur, utan tänder på att se något tabu.
  • Ellaria
    pluralfamilj skrev 2012-04-23 19:50:56 följande:
    så sex med medvetslösa eller lik är okej då? om man är försiktig och har "förspel"?
    dom vet ju inget?

och nej. djur som är beroendeställning till sin resp husse eller matte säger faktiskt
    inte alltid ifrån. den vet var maten kommer ifrån!    

fattar du inte? djur är på en helt annan nivå mentalt och ska därför inte utnyttjas!   

Eh, nej, de KAN inte göra motstånd, det kan ett djur väldigt väl.
    You know nothing, Jon Snow
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-23 22:16:58 följande:
    Det faktum att djur har sex med andra djur rättfärdigar inte på något sätt zoofili. Du är en människa och har ett ansvar för vad du gör, det har inte djur. Huruvida djuret lider eller inte har ingen avgörande betydelse. En människa har inte rätt att utnyttja djur för sexuella lustar. Det kan hända att det inte alla gånger är straffbart som djurplågeri, men det är moraliskt förfärligt och hur mycket ni än argumenterar för er sak i den här tråden kommer den grundläggande norm som människor har att man inte ska knulla med djur inte ändras. 
    Har du uttömt dina smarta svar nu?
    Du har hävdat att djur inte kan våldta.
    Du har påstått att människan inte är ett djur.
    Du har hävdat att djur inte har någon själ.
    Du har påstått att vi inte kan veta hur djur känner.

Men du har även medgett att människan kan ge djur sexuell njutning så du har lärt dig något av tråden.
    Du har även insett att du har moralpanik och gillar att trycka ner och fördöma andra människor så det finns hopp om dig också. Solig
  • Anonym (Usch!)
    lykantrophona skrev 2012-04-23 22:18:30 följande:
    Var och en får väl ha sina egna regler i sitt förhållande. Förhoppningsvis kan man tala öppet om sina preferenser och värderingar, så att det inte kommer som en obehaglig överraskning för någon av parterna.

Sen som sagt, de flesta som laddar ner djurporr tänder inte på djur, utan tänder på att se något tabu.
    Givetvis. Känner man sig bekväm med att ens pojkvän/flickvän tittar på sådan porr så visst. Alla har vi olika gränser för vad som är okej men JAG tycker inte att det är okej!
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-23 23:04:40 följande:
    Att kommentera enskilt ärende brukar leda till rödingar och avstängning, men du jobbar ju hårt på det.

Det är ingen som är förvånad att du saknar förmåga att ta till dig text eller att du först medger för att sedan tar tillbaka allt.

Nåja, vi kommer inte att sakna dig.
    *vinkar*
    Vilka är dessa "vi" du pratar om? Är det du och "de afrikanska experterna" ?Skrattande 

Låt djuren vara i fred, så mycket mer behöver egentligen inte sägas.
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-23 23:17:51 följande:
    Vilka är dessa "vi" du pratar om? Är det du och "de afrikanska experterna" ?Skrattande 

Låt djuren vara i fred, så mycket mer behöver egentligen inte sägas.
    Vilka djur?
    Vem ska låta vem vara ifred?
    Är det du som inte kan sluta pilla på katten eller vad?
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-23 23:24:09 följande:
    Vilka djur?
    Vem ska låta vem vara ifred?
    Är det du som inte kan sluta pilla på katten eller vad?
    Ja det är ju till att börja med lite knepigt att debattera med de som inte ens vågar använda sin anonyma signatur på ett forum. Men om det år svårt att hänga med så rör debatten att en del tycker att det är försvarligt att ha sex med djur. Jag tillhör inte dem.
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator