• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym (Usch!)
    Anonym skrev 2012-04-23 22:14:24 följande:
    Han hade inte förlorat något av värde utan du.
    Den som inte kan tänka längre än näsan räcker är aldrig en större förlust.
    Du, det hade jag nog inte brytt mig om. Att inte tycka att porr med djur iblandade är okej innebär knappast att man inte "tänker längre än näsan räcker", det innebär bara att jag inte har samma åsikt som du. :)
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-23 23:28:47 följande:
    Ja det är ju till att börja med lite knepigt att debattera med de som inte ens vågar använda sin anonyma signatur på ett forum. Men om det år svårt att hänga med så rör debatten att en del tycker att det är försvarligt att ha sex med djur. Jag tillhör inte dem.
    Jag påminner dig om vad du skrev för några minuter sen Låt djuren vara i fred, så mycket mer behöver egentligen inte sägas.

Vilka djur pratar du om?
    Vilka ska låta dem vara ifred?
    Har du svårt att låta bli att pilla på katten?
  • Anonym (Usch!)
    Anonym skrev 2012-04-23 22:14:24 följande:
    Han hade inte förlorat något av värde utan du.
    Den som inte kan tänka längre än näsan räcker är aldrig en större förlust.
    För övrigt, vad vet du om vad min pojkvän tittar på? Kan försäkra dig om att jag fick tänka längre än vad min näsa räckte när jag fick reda på vad hans porr innefattade.. ;)
  • Anonym
    Anonym (Usch!) skrev 2012-04-23 23:34:38 följande:
    Du, det hade jag nog inte brytt mig om. Att inte tycka att porr med djur iblandade är okej innebär knappast att man inte "tänker längre än näsan räcker", det innebär bara att jag inte har samma åsikt som du. :)
    Nu har du fel lille vän.
    Men det är okej det med. Det behövs arbetare som inte tänker så mycket. :P
    Själva tråden handlar om djupare diskussioner än att bara säga USCH! Tänka sig att det går oavsett vad man tycker!
  • Anonym
    Anonym (Usch!) skrev 2012-04-23 23:36:49 följande:
    För övrigt, vad vet du om vad min pojkvän tittar på? Kan försäkra dig om att jag fick tänka längre än vad min näsa räckte när jag fick reda på vad hans porr innefattade.. ;)
    För övrigt. Vad vet Du om vad DIN pojkvän tittar på? Att ni pratar betyder inte att han avslöjar allt . Påminner dig om att TS handlar om att hon SNOKAT på pojkvännens dator. Hon som också "visste" allt om sin pojkvän. :P
    Så det är nog bäst att du också snokar lite :P
  • Anonym
    Ellaria skrev 2012-04-23 23:39:47 följande:
    Djur kan visst våldta. Vad kallar du detta?
    " target="_blank">

Eregildo påstår att youtube har fel.
  • Anonym (Usch!)
    Anonym skrev 2012-04-23 23:40:38 följande:
    För övrigt. Vad vet Du om vad DIN pojkvän tittar på? Att ni pratar betyder inte att han avslöjar allt . Påminner dig om att TS handlar om att hon SNOKAT på pojkvännens dator. Hon som också "visste" allt om sin pojkvän. :P
    Så det är nog bäst att du också snokar lite :P
    Lite OT men min pojkvän är furry med fotfetisch, vilket tog ett tag för honom att berätta. Jag har kollat igenom hans samling och om jag säger så här: Efter det jag såg finns det nog inte mer att dölja..

Saken är att jag medvetet inte gav mig in i er diskussion då jag svarade TS, som inte verkade vara i behov av någon djupare diskussion utan verkade mer vara ute efter folks spontana reaktion och min spontana reaktion var att jag inte hade accepterat det. Detta betyder inte att jag är dum eller korkad utan att jag, precis som alla andra, har en gräns. Jag sa att JAG inte hade accepterat det men jag sa också att om någon annan hade tyckt att det var okej för dom så hade det inte rört mig. Jag skiter väl i vad ni andra gör men jag hade inte uppskattat att MIN pojkvän tittade på sådant.
  • Anonym
    Anonym (Usch!) skrev 2012-04-23 23:49:25 följande:
    Lite OT men min pojkvän är furry med fotfetisch, vilket tog ett tag för honom att berätta. Jag har kollat igenom hans samling och om jag säger så här: Efter det jag såg finns det nog inte mer att dölja..

Saken är att jag medvetet inte gav mig in i er diskussion då jag svarade TS, som inte verkade vara i behov av någon djupare diskussion utan verkade mer vara ute efter folks spontana reaktion och min spontana reaktion var att jag inte hade accepterat det. Detta betyder inte att jag är dum eller korkad utan att jag, precis som alla andra, har en gräns. Jag sa att JAG inte hade accepterat det men jag sa också att om någon annan hade tyckt att det var okej för dom så hade det inte rört mig. Jag skiter väl i vad ni andra gör men jag hade inte uppskattat att MIN pojkvän tittade på sådant.
    Hahahahahahaha Jag skiter i vad ni andra gör.
    Liiiite väl många inlägg om att du inte skiter i det o från någon som inte vill föra en djupare diskussion.
    Men allvarligt att ha svårt för fötter och behöva bearbeta det är ju inget sådär bra betyg på hur mycket man kan tänka. :P
  • 20120419
    Anonym (Usch!) skrev 2012-04-23 23:49:25 följande:

Är din pojkvän pälsig och har en fotfetich?
    Är du tillsammans med en hund?
    Jag ljuger aldrig.
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator