• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-24 14:15:09 följande:
    Definiera "naturligt"?
    Är det verkligen nödvändigt? Ifrågasätter du att det är ett onaturligt beteende för djur att para sig med eller bli påsatta av människor?

Jag tror jag vet vart du vill med det här, du vill visa lite ytterligare spännande youtube-klipp eller exempel på djur som parar sig över artgränser och därmed hävda att det är naturligt, eftersom det bevisligen inträffat någon gång.
  • Anonym (put and take)

Jag hade också mått illa om jag hittat det i min partners dator. Instinktivt.

• lillajag82

Ermenegildo!
    Så jävla gott skrivit!

Jag har sympati för de som vill pippa djur.
    Jag äcklas fortfarande men har insett att det naturligtvis finns människor till allt och så även djur tydligen. Störda individer? Inte nödvändigtvis såklart. Det beror på hur man ser det. Sexuella läggningar finns det gott om. Likaså fetischer. Sen kan man alltid undra vad det bottnar i. Och då gäller det både djur och människor.
    Vi är nog lite "störda" allihopa på något vis. P

Tack lykantrophona för dina kloka svar. Du fattade vad jag menade och svarade på frågorna på grund av din kunskap och inte dina egenskaper (eller vad man ska kalla dig, har ju ingen aning vad du vill kalla dig)

Tack för mig!

Och stor kram till TS!!

• lykantrophona
    lillajag82 skrev 2012-04-24 19:24:43 följande:
    Ermenegildo!
    Så jävla gott skrivit!

Jag har sympati för de som vill pippa djur.
    Jag äcklas fortfarande men har insett att det naturligtvis finns människor till allt och så även djur tydligen. Störda individer? Inte nödvändigtvis såklart. Det beror på hur man ser det. Sexuella läggningar finns det gott om. Likaså fetischer. Sen kan man alltid undra vad det bottnar i. Och då gäller det både djur och människor.
    Vi är nog lite "störda" allihopa på något vis. P

Tack lykantrophona för dina kloka svar. Du fattade vad jag menade och svarade på frågorna på grund av din kunskap och inte dina egenskaper (eller vad man ska kalla dig, har ju ingen aning vad du vill kalla dig)

Tack för mig!

Och stor kram till TS!!
    Det här värmer mitt hjärta oerhört. Jag kräver inte någon helomvändning av människor, men bara man får någon att tänka bortom första "äckligt, äckligt, uuusch" så har man nått långt. Jag trodde först inte att jag skulle nå fram till dig, men nu märker jag att du lugnat ner dig. Tack :)
    Ermenegildo skrev 2012-04-24 13:59:20 följande:
    Det är väl en fråga för forskningen hur mycket känslor, vilja och förstånd djur har. Men det är i vart fall inte tillräckligt för att samtycka till sex med människor. Djurskyddslagen du hänvisade till kräver också att man låter djuren bete sig naturligt. Att para sig med människor eller delta i djurporrfilmer är inte naturligt beteende för djur.
    Ja du, är det naturligt att bli kastrerad? Att leta efter sprängmedel? Att leva inomhus? Att äta processad foder istället för mat man jagat själv? Att bli tatuerad? Att vara med i film överhuvudtaget?

När jag tänker "naturligt beteende" när det gäller husdjur och djur i djurpark, så tänker jag mer naturligt som i instinkt och handling, än naturligt när det gäller material eller objekt. En hund tycker det är naturligt att jaga leksaker, eftersom det aktiviterar dess jaktinstinkter. En katt tycker det är naturligt att klösa på en klösbräda, eftersom effekten är densamma som med ett träd.

Ett djur kan alltså tycka det är lika naturligt att para sig med något som att avstå från parning över huvudtaget.

Så, jag kan tycka det är lite hyckleri att inte protestera mot bombhundar, cirkushästar eller akvariefiskar, men däremot tycka det är omoraliskt att låta ett djur para sig med en, eller stimulera det på annat vis.

Sexualitet är en naturlig del av djurens beteenderepertoar. Att ignorera den helt och hållet tror jag inte är konstruktivt.
  • Ermenegildo
    lykantrophona skrev 2012-04-24 22:49:36 följande:
    Det här värmer mitt hjärta oerhört. Jag kräver inte någon helomvändning av människor, men bara man får någon att tänka bortom första "äckligt, äckligt, uuusch" så har man nått långt. Jag trodde först inte att jag skulle nå fram till dig, men nu märker jag att du lugnat ner dig. Tack :)

Ja du, är det naturligt att bli kastrerad? Att leta efter sprängmedel? Att leva inomhus? Att äta processad foder istället för mat man jagat själv? Att bli tatuerad? Att vara med i film överhuvudtaget?

När jag tänker "naturligt beteende" när det gäller husdjur och djur i djurpark, så tänker jag mer naturligt som i instinkt och handling, än naturligt när det gäller material eller objekt. En hund tycker det är naturligt att jaga leksaker, eftersom det aktiviterar dess jaktinstinkter. En katt tycker det är naturligt att klösa på en klösbräda, eftersom effekten är densamma som med ett träd.

Ett djur kan alltså tycka det är lika naturligt att para sig med något som att avstå från parning över huvudtaget.

Så, jag kan tycka det är lite hyckleri att inte protestera mot bombhundar, cirkushästar eller akvariefiskar, men däremot tycka det är omoraliskt att låta ett djur para sig med en, eller stimulera det på annat vis.

Sexualitet är en naturlig del av djurens beteenderepertoar. Att ignorera den helt och hållet tror jag inte är konstruktivt.
    Jag tycker cirkusdjur och akvariefiskar är helt onödigt. Däremot inte bombhundar. Hur vi människor använder djur ska ställas mot vikten av syftet med utnyttjandet. Att ligga med djur är minst av allt ett viktigt syfte.
  • Anonym (Äcklad)

Har vågat ta upp den sjuka filmen nu! Han hade inte filmen som ett onaniobjekt utan bara för att han var nyfiken, dock blev han jättearg på mig som hade tittat lite i hans dator fastän det var han som gjort fel!

• raider
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-25 20:59:48 följande:
    Har vågat ta upp den sjuka filmen nu! Han hade inte filmen som ett onaniobjekt utan bara för att han var nyfiken, dock blev han jättearg på mig som hade tittat lite i hans dator fastän det var han som gjort fel!
    Du har förbrukat mycket förtroende som har har gett dig, mycket om inte allt.

Var glad om han inte polisanmäler dig för intrånget och jag hoppas att du bad om ursäkt med löften att du aldrig mer kommer begå så pass grova övertramp.

• Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-25 20:59:48 följande:
    Om det är någon som gjort fel är det du. Du borde be HONOM om ursäkt för ditt olaga dataintrång!
  • lillajag82
    raider skrev 2012-04-25 21:06:38 följande:
    Du har förbrukat mycket förtroende som har har gett dig, mycket om inte allt.

Var glad om han inte polisanmäler dig för intrånget och jag hoppas att du bad om ursäkt med löften att du aldrig mer kommer begå så pass grova övertramp.
    men fan skärp dig! 
    Poliserna hade garvat ihjäl sig!  
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-25 22:32:05 följande:
    Om det är någon som gjort fel är det du. Du borde be HONOM om ursäkt för ditt olaga dataintrång!
    Du också! Skärpning! 
    De hade lagt ner efter ett par timmar. Och skrattat hela vägen när de kastat det i papperskorgen! 
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator