• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • raider
    lillajag82 skrev 2012-04-26 16:44:56 följande:
    men fan skärp dig! 
    Poliserna hade garvat ihjäl sig!  
    Det finns en risk att det skulle läggas ner "i brist på bevis" eller nått liknande trams, det gör det hela inte mer lagligt eller ts beteende mer rätt.

• lillajag82
    raider skrev 2012-04-26 16:47:58 följande:
    Det finns en risk att det skulle läggas ner "i brist på bevis" eller nått liknande trams, det gör det hela inte mer lagligt eller ts beteende mer rätt.
    Sant! Framförallt om man ser till det moraliska. Visst ska man inte snoka. Då litar man inte alls på sin partner. 
  • lykantrophona
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-25 20:59:48 följande:
    Har vågat ta upp den sjuka filmen nu! Han hade inte filmen som ett onaniobjekt utan bara för att han var nyfiken, dock blev han jättearg på mig som hade tittat lite i hans dator fastän det var han som gjort fel!
    Att snoka runt utan tillåtelse är fel. Det kan vi nog alla komma överens om.

Men du hävdar att han har gjort fel. Då undrar jag hur. Har du sagt åt honom att inte ladda ner djurporr? I sådana fall kan jag förstå att du är besviken ifall han brytit en överenskommelse. Men tillåt mig att tvivla att ni faktiskt diskuterat frågan i förhand... Sen är det inte olagligt att ladda ner djurporr, så även lagen står på hans sida.

Jag tror iofs att du behöver bara släppa det här. Som jag gissade, handlade det om att vilja se något tabu, inte att han skulle tända på djur. Det är ganska vanligt att folk kollar upp konstiga saker på nätet.
  • Female power

Har inte läst hela tråden men det känns inte okej att göra "stickprov" sånt gör poliser på flygplatser typ Cool

Zoofili har jag inte tagit ställning. 

• Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-26 16:46:08 följande:
    Du också! Skärpning! 
    De hade lagt ner efter ett par timmar. Och skrattat hela vägen när de kastat det i papperskorgen! 
    Vad vet du om det? Är du åklagare? Det spelar ingen roll om det leder till åtal eller inte. Har du en gång anmälts för ett brott, så finns denna att se i polisens register...
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-27 00:48:18 följande:
    Vad vet du om det? Är du åklagare? Det spelar ingen roll om det leder till åtal eller inte. Har du en gång anmälts för ett brott, så finns denna att se i polisens register...
    Pfff, fullständigt fel. Om du tänker på Polisens Spaningsregister så kan man hamna där om man är misstänkt för grövre brott eller på något sätt figurerar i en utredning om grövre brott. Du hamnar inte i Spaningsregistret för att du har en galen tant hemma som anmäler dig för sexuellt ofredande i ert gemensamma hem.
  • Anonym (Äcklad)
    raider skrev 2012-04-26 16:47:58 följande:

Nej nu blir jag arg, provocera mig på det sättet, jag är INTE att leka med! Har jag sårat dig eller?
  • Meddelande borttaget
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-27 00:48:18 följande:
    tillåt mig att skratta bara...
    Jag tror det är ytterst få som tänker anmäla sin partner för sådana grejer.
    Då skulle polisen fan inte ha något annat och göra i det här samhället än att sätta dit de som gluttar lite i sambons dator för att de är lite svartsjuka, misstänksamma eller whatever..

som sagt...anmälan läggs nog ner ett par timmar senare med ett antal hånskratt  och det kommer inte synas ett skit på något belastningsregister!

• Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-27 09:12:20 följande:
    Pfff, fullständigt fel. Om du tänker på Polisens Spaningsregister så kan man hamna där om man är misstänkt för grövre brott eller på något sätt figurerar i en utredning om grövre brott. Du hamnar inte i Spaningsregistret för att du har en galen tant hemma som anmäler dig för sexuellt ofredande i ert gemensamma hem.
    Håhåjaja vilken härlig okunskap... Nej, jag pratar inte om ASP:en. Det finns betydligt fler register än så...
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator