Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Lucian- ja jag ammar men bara det att han bajsar ju alltid så mycket å så många gånger per dag men det kan ju säkert ändras..
Marie Gunnarsson, finns ju fler som heter likadant men jag har ett kort på mej o Ella, är från Kalmar.
Kul med en facebookgrupp :)
Ja det kan ändras hela tiden
Min lille bajsade som sagt konstant dem första veckorna sen gick det typ 2 veckor och sen var det 1 vecka emellan och nu dem sista dagarna så har han bajsat flera gånger per dag igen. Så att så länge du ammar så behöver du inte oroa dig för bajseriet
Elin Ahl, gillar förslag på Facebookgrupp, känns som man kommer lite närmre då. :)
Emma Stark heter jag på Facebook. Jag hänger gärna med i en sluten grupp :D
Hej allihop!
Jag har nu startat en sluten facebook grupp som heter FL Juni-Barnen :).
Just nu är det bara jag och JennieJ som är medlemmar och jag ska försöka hitta er som skrivit upp era namn, men vi kan väl börja på en lista här så att fler kan skriva upp sig?, och lämna gärna någon ledtråd om vad ni har för profilbild etc. så det blir lite lättare att hitta er i facebook djungeln :).
FL Junibarnen:
Caroline Hofer (Dancia)
Jennie Johansson (JennieJ)
När jag sökte på Marie Gunnarsson så var det ju först omöjligt att hitta dig MarieG81, men med hjälp av att du bor i kalmar så skrev jag även det på sökfältet och du kom upp direkt :). Så vi lägger till vår ort i Grupplistan så blir det lättare att hitta varandra :).
FL Junibarnen:
Caroline Hofer Skånes Fagerhult (Dancia)
FL Junibarnen
Caroline Hofer Skånes Fagerhult (Danica)
Josefine Schagerlind (LillaGrynet)