• Svar på tråden Juni-barnen
  • AAEV

Anna Karlsson, långasjö. Kan inte kopiera från telefonen :)

• FiaA87

Sofia Olsson, jag har en bild på mig och Elbin. Jag har mörkt hår och ljusa kläder på mig på Facebook bilden :)

• LillSnurr82

Emma Johansson, Linköping. Har mörkt hår och en grå luvtröja på mig på bilden på Facebook. Är gärna med i gruppen om nån vill bjuda in mig.

♥ Agnes 20101208 ♥ Märta 20120615 ♥
  • Lina007
    gizmolarson skrev 2012-08-20 20:30:20 följande:
    Mini prins bus här hemma har inte bajsat på 2 dagar, han som brukar bajsa i varje blöja man byter :-/ men tycker ändå att han skulle skrika å vara mer ledsen om han hade ont.. Men ska man ringa Bvc imorgon om det inte kommer bajs snart??

För övrigt var jag in å satt in p-stav idag..

För Eira kan det också gå några dagar mellan bajsandet, ända sedan vi började med ersättning när hon var ca tre veckor. Jag frågade BVC om det var normalt och hon sa att små bebisar har svårt att bli förstoppad men OM det mot förmodan skulle ske så fick vi kontakta dem.

Det kan gå två-tre dagar mellan gångerna för henne men det är ingenting hon mår dåligt över. från att ha bajsat flera gånger per dag. Sen tycker vi att hon behöver bajsa så åker vi bara till barnens mormor och morfar för där bajsar hon ALLTID när hon ligger i deras vagn, det slår aldrig fel!
    Odin 081202 | Eira 120524 | lina007.blogspot.com
  • Lina007
    Dancia skrev 2012-08-21 00:17:39 följande:
    Hej allihop!

Jag har nu startat en sluten facebook grupp som heter FL Juni-Barnen :).

Just nu är det bara jag och JennieJ som är medlemmar och jag ska försöka hitta er som skrivit upp era namn, men vi kan väl börja på en lista här så att fler kan skriva upp sig?, och lämna gärna någon ledtråd om vad ni har för profilbild etc. så det blir lite lättare att hitta er i facebook djungeln :).

FL Junibarnen:

Caroline Hofer (Dancia)

Jennie Johansson (JennieJ)

Lina Pihl, Sörberge/Timrå, har en profilbild på endast mig själv ( Lina007).
    Odin 081202 | Eira 120524 | lina007.blogspot.com
  • Annelie81

Försökte hitta gruppen men utan resultat....är det för att den är sluten? 
    Vill någon bjuda in mig? ( Annelie Altberg)