• Svar på tråden Juni-barnen
  • Dancia

Uddabus: jag har skickat en vänförfrågan och så fort du har accepterat den så kan jag bjuda in dig till gruppen :).

• LillSnurr82

Nu hitta jag gruppen :) skicka en ansökan.. Emma Johansson(Sveriges vanligaste namn), mörkt hår med grå luvtröja på bilden..

• Lina007

Här kostar babysim 1350 kr för åtta tillfällen. Blir lite mörkrädd över priset men jag vill så gärna testa på det denna gång, så det blir till att spara.

Odin 081202 | Eira 120524 | lina007.blogspot.com
  • Lenis21

Nu hittade jag gruppen så om någon kan godkänna mig hade det vart snällt. Sov gott alla

• RocketQueen

Vi ska börja på babysim nästa vecka men hör kostar det 1450 för 7 ggr! Ska bli väldigt spännande att se vad lillen tycker.

• lycka 4

Nu har jag hittat den också ! Gud va bra med en fl grupp :) nu kan jag bli lite mer aktiv :) Här hemma hinns det inte mycke just nu, med fyra ungar är det full rulle konstant. Mannen min har ju just öppnat eget gym vilket betyder att han inte är hemma så mycke utan måste jobba. Phu ;)

• Tesssi

Här kostar 8ggr babysim 800kr, så det är ju billigare än vad de flesta andra får ge. Jag får helt enkelt vara glad för det.