• Svar på tråden Juni-barnen
  • PetraK

Ja, eller att alla här blir vän med den som startade gruppen och sen kan hon bjuda in oss efter det...

• Tullamulla

Hej alla mammor och bebisar!

Ett tag sen jag skrev nu, väldigt långt tag faktiskt men nu börjar ju livet komma tillbaka i vanliga rutiner igen med skola och jobb.
    Ang er med barn som bajsar sällan, så blev Vår Ida med efter att ha bajsat alltid typ
    Vi började att ge tillägg när hon var ca 1,5 mån och då blev magen trögre även om jag ammade det mesta. Vi fick tips om att hälla i en skvätt rapsolja i flaskan och det funkar jättebra. Vi gör det inta alltid men när vi märker att att hon behöver bajsa men inte kan.

FB, Karin Stenberg- Mölndal 

• mimi02

Hej alla! Längesen jag skrev, har i princip inte skrivit sen den lilla kom. Men har läst lite nu och då i tråden och jag hoppar gärna på en FB-grupp om den är sluten, så blir jätteglad om nån bjuder in mig som redan är med. Sofia Hägglund heter jag och jag är en smurf på min FB-bild:)

• gammelmamma
    LillaGrynet skrev 2012-08-21 01:25:21 följande:
    FL Junibarnen
    Caroline Hofer Skånes Fagerhult (Danica)
    Jennie Johansson (JennieJ)
    Josefine Schagerlind (LillaGrynet)
    Helena Grenabo Hjo (gammelmamma)
  • LillSnurr82

Nu tror jag att jag hitta gruppen och gjorde en förfrågan,, hoppas nån kan godkänna den. Emma Johansson var jag :)

♥ Agnes 20101208 ♥ Märta 20120615 ♥