Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Nåja, får väl fortsätta sjala så han kan sova lite. Förr eller senare kommer han hu vilja vara själv och då gnäller jag för det!!! :)
Alltså Sweet life... Du kan ju inte trippa på tå för pappan till barnet... Han får väl se till att växa upp istället..
Hade inte han barn sedan innan?
Det är hand eget kött o blod som han stånkar åt...
Hej tjejer!! Galet länge sen jag skrev , ska läsa i kapp lite så fort jag får tid :) Lee är snart 2 månader å väger 5 kilo. Jag delammar vilket fiunkar jätte bra .
Hej tjejer! Min pojk är väldigt mammig alltså väldigt mammig! Bara jag som kan trösta och somna honom! Någon mer som har likadant och hur hanterar ni det? Känner de är sjukt frustrerande och kan inte inte alls slappna av och ta tex en dusch för då blir han riktigt arg och otröstlig. Är jag dok närvarande kan han sitta i evigheter i babysitter och liknande! Bara han ser mig och hör min röst e han lugn!
www.lifestone.com/sv/bebistavling/ <- vet inte om man får göra såhär eller om det kanske är lite fult.. men SNÄLLA rösta på min lilla Melker i kodräkten så kanske jag vinner min beställning; ett halssmycke med hans handavtryck på. Skulle vara så snällt <3
Måste fråga en sak! Vi var på kräftskiva i fredags o jag åt lite räkor o kräftor. Sen dess så bajsar Ella grönt o i lördags bytte vi nog 10 bajsblöjor! Kan det va skaldjur hon reagerar på? Nån som har varit med om samma??
Ammar du? När de bajsar grönt brukar det betyda att de får i sig mer av den tunna mjölken och inte så mycket av den feta. Den innehåller mer laktos och kan göra att magen blir orolig. Min lillskrutt får jätteont i magen när det blir så för honom.
JennieJ - Japp här är en till som är mammig! Min man tror att vår son inte gillar honom alls, han gallskriker när han kommer till honom, speciellt kvällar när han är trött. Han är också så mot farmor och fastrar...
Hoppas att det bara är en period då min man skall vara hemma från november....jobbigt :)