Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kostar det 75 kr/gång om man köper 10-kort. Helt överkomligt som tur är efter som vi dessutom har 5 mils resväg en väg.
Har gjort en vänförfrågan: Catrine Ekström, Hedekas. Är en närbild av mig. Lite jobbigt bara att man inte ser era "Fl-namn" på Fb, kommer ju inte veta vem som är vem.
gjorde en förfrågan jag med är mest på fb inte så ofta här
Liam hoppade nästan över 56 också. Han gick direkt från 50 till 62, över en natt ungefär! :) Så nu har han 62/68, tycker ofta att det inte är så stor skillnad.
Syster hoppade från 62 till 74. :)
Jag vill oxå gå med i gruppen, jag heter som jag heter här på FL som på Fejan.
Hoppas att jag får vara med. =)
Läser tråden flitigt, men sj så skriver jag inte mkt. Så mkt bra tips från alla!!
Min lilla Mollie är nu 7 veckor, 4800 g (3995g) och 54 lång (50 lång).
Sorg i mitt hjärta så fick jag sluta med amning när hon va 3 veckor, men så mkt gladare och nöjdare bebis som njuter av livet.
Sover hela nätter redan, äter sista målet på kvällen mellan 21-22 och har nu vaknat 2 mornar rad 6.30. Utvilad mamma. Nån mer som har en sovande bebis hela nättera?
Emmelie Lindén- här är en till med en sovande bäbis. På dagarna så är hon så otroligt lättväckt och vill gärna sova nära. Vaknar så fort man lägger ner henne. Men på kvällarna så äter hon sista målet vid 21.00 och sover stenhårt till ca 06.00 för att äta och sedan somna om igen till ca 09.00. På kvällarna så kan jag flytta henne hur mycket som helst och lägga ner henne utan att hon vaknar. Byter blöja utan att hon vaknar m.m. Jag klagar inte. Bara få in rutinen att jag ska gå och lägga mig lite tidigare på kvällarna.
Här är en till som inte hittar fb gruppen! Någon som vill bjuda in mig?:) Emmie Anderlund heter jag!
Någon som testat borago mot skorv? Har sett att Enya börjat få skorv men hon har så himla mycket hår så de är inte lätt att få bort.. Testade barnolja och kam igår men svårt att komma åt..
Elvis mamma: jag använder Borago på Liam. Tycker det funkar jättebra, smörjer ett par, tre gånger om dagen i några dagar. Sedan är det borta av sig självt.
Det luktar päck men det är det värt! :)
Jag hittar inte heller fb gruppen..