• Svar på tråden Juni-barnen
  • Baby1112

Vilket dyrt babysim många av er har. Vi betalar 800 kronor för 10 gånger. Tyckte det var lite dyrt för att plaska i vatten...
    Men det är ju så mysigt! :)

• RocketQueen

Jag tycker det är snordyrt men vad gör man inte för de små liven... Hoppas bara han gillar det nu också.

• Elvis Mamma

Gick på babymassage med sonen å kommer gå på det med Enya också Babysim skippar vi då jag inte riktigt klarar av grejen med att trycka bebisen under vattnet, åka å bada kommer vi dock göra mycket ändå

• stjärnfrukt

kan någon bjuda in mig till fb-gruppen??? Kunde inte hitta den :( 
    Linnéa Stålnacke, Alingsås. (Jag har brunt hår och gult linne på bilden...) 

• LillSnurr82

Inte direkt att man trycker bebisen under vatten.. Man gör ju inget som bebisen tycker är obehagligt.. Man får ju hålla det på den nivån barn och föräldrar tycker är ok helt enkelt.

• Elvis Mamma

LillSnurr82: Ja det förstår jag men jag tycker själv att det är lite obehagligt, gick några gånger på babysim med sonen men klarade aldrig av att ta honom under vattnet å så å han uppskattade mer dom gånger vi åkte själva till simhallen så därför väljer jag bort babysim denna gång men vet många som tycker det är jättebra Men det är ingenting för mig, tycker de är lite för brutalt helt enkelt å sonen har fått bra vatten vana ändå å lärt sig simma tidigt

• Sommarblommor

Nu gjorde även jag en förfrågan på FB, jag heter Linda och har samma bild där som här...

Matt pyre är nu 10v och har passerat sin dubbla födslovikt (3200). Han hoppade över stl 56, känns som en jättebebis

Två söner födda 0908 och 1206
  • Elvis Mamma

På tal om storlek 56, känns som att Enya också hoppar över den storleken nästan, storlek 50 kunde hon ha i två månader, hon vägde 2,9 vid födseln, gick ner till 2,5 å idag två och en halv månad senare har hon precis passerat 5 kg och igår när jag shoppade kläder så köpte jag faktiskt bara 62, 56 sitter liksom precis nu å de kommer hon ju snart växa ur