• Svar på tråden Juni-barnen
  • MissFörstånd

Vi ska på Bvc imorgon och Vincent blir 4 månader nästa helg så det blir väl vår fyra-månaderskoll. Allt funkar bra här. Ammar hela tiden förutom ett mål på kvällen innan han somnar för natten då han får 120 ml i flaska. Han vaknar och ammar ca 3-6ggr/natt, känner mig ganska sliten men det blir väl bättre.

Har gett honom smakis på gröt två gånger och en gång potatis/majspure och han älskar mat. Vågar inte ge så mycket bara

• Elvis Mamma

Hej alla Hur har ni de? Bara jag som inte hänger i FB-gruppen? Så trist att jag inte kan följa er alla längre, vi följdes ju åt genom hela graviditeten! Såg juni bebisar 2013 å blev alldeles nostalgisk, tyckte ju att de var nyss vi startade denna grupp å redan har de gått ett år

• MissFörstånd

Hej!
    Vi har det bara bra, Vincent blir fyra månader på lördag och har idag vänt sig från rygg till mage . Jag mår bra och har ca tre kilo till inskrivningsvikt.
    Känns som det var nyss vi klagade över viktuppgång, illamående och foglossningar .
    Är det bara du som inte har Facebook? Trist, men såklart du ska göra som du vill. Mycket aktivitet på fb.

• Elvis Mamma

Härligt å höra Missförstånd å kul att någon svarar Roligt att Vincent vänt sig Enya har inte gjort det ännu å verkar inte speciellt intresserad heller Men hon har blivit väldigt duktig på att greppa saker å tycker de är roligt Ja visst känns de som nyss? tiden går galet fort! Ja jag är säkert den enda som inte har FB, jag tog bort min sida för ett år sedan å har tyvärr inga planer på att skaffa igen

• AAEV

Imorgon för ett år sen plussade jag :)

Alexander 081026 Eleonora 091123 Olympia 120713
  • conda

Hej alla

Det var lääänge sedan jag var här inne. Datorn har varit sönder men nu är den fixad igen. =) Ivar blir fem mån. den fjärde, tiden springer iväg. Jag ammar fortfarande fullt, han har fått smaka banan en gång men tycker det är smidigare att amma så det vill jag göra ett tag till. Dessutom är han mitt sista barn och jag känner redan separationsångesten komma krypande, vill verkligen amma minst tre månader till =).

Annars är här fullt upp, fyra barn, fyra hästar och nu precis har jag kommit igång med lite hobbyverksamhet att dryga ut fp med.

Får man vara med på fb? Är betydligt mer aktiv där än här och det är roligt att se er alla igen =).

• Emma Stark

Klart du får! FL Juni-Barnen heter gruppen :D det är nog bara att söka efter den trots att den är en sluten grupp :)

• MissFörstånd

Nu har vi haft dop, i söndags, och allt var jättefint! Dock har båda barnen vattkoppor! Men det gick bra, de är inte så påverkade av det.

Är två tjejer från den här tråden som plussat igen . Kan inte deras nick här på fl.

Hur mår ni annars?