• Svar på tråden Juni-barnen
  • Ginny
    MissFörstånd skrev 2012-11-13 09:42:40 följande:
    Nu har vi haft dop, i söndags, och allt var jättefint! Dock har båda barnen vattkoppor! Men det gick bra, de är inte så påverkade av det.

Är två tjejer från den här tråden som plussat igen . Kan inte deras nick här på fl.

Hur mår ni annars?

Oj det var snabbt jobbat. Jag skulle inte orka vara gravid för tillfället. En viss liten dam vaknar och vill äta ofta så jag är rätt trött... min man sa till mig att jag såg ut som ett utsketet äpplamos en dag, vad ger du mig för den liksom...
  • Elvis Mamma

Va skönt att dopet gick bra missförstånd

Å va roligt, nu blev jag ju nyfiken på vilka det kan vara tyvärr har jag ju inte FB så kan inte kolla där men spännande! Jag vill gärna ha en liten 3:a sen men inte än utan kanske om 2-3 år

Hur är det med er andra här inne?

• FiaA87

Hej! Här är det hyfsat bra:) Elbin är 5,5 månad snart. En otroligt glad å underbart go Kille för det mesta:) han väger 8,2 å är 69 cm lång! För tillfället är han förkyld vilket är riktigt jobbigt för honom:( sover dåligt.. Livet som mamma rullar på och är för det mesta helt fantastiskt. Vi går på baby sim, baby sång och lite annat smått å gott för att aktivera oss på dagarna:) hur mår alla andra?

• Elvis Mamma

Ja missförstånd gör gärna det å det är bara kul om någon från gamla juni gruppen kikar in å skriver en rad eller två och ni som har Instagram får gärna skriva er namn Några av er har jag ju iaf

• MissFörstånd

Har bett de komma in och skriva här nu.

Tror vi har varann på instagram. Pallonhaj12 är jag :).

Nu är Vincent 5 månader. 8150 gram, 69 vm lång .

Imorgon se jag anordnat en loppis är i byn för leksaker och barnkläder. Hoppas många kommer, annars är det lite trist.

• Lina007

Oj, det var längesen jag var aktiv här. :/ Jag är mest aktiv på Facebook och Instagram (Lina007). Jag saknar detta som app till Android!

Eira har nu hunnit bli 7 månader och 1 vecka i morgon. När vi var på BVC några dagar innan jul så vägde hon 6700 g och var 65 cm lång.

Odin 081202 | Eira 120524 | lina007.blogspot.com
  • MissFörstånd

Halloj! Vet inte om ngn kikar härinne men jag skriver ändå. Imorgon blir Vincent 11 månader!! Vart tar tiden vägen?!. Han står själv typ 30 sekunder och tar ca 3 steg men den blir han lite skraj .

• Polarlantis

Plutt är 10 månader...nej vänta...snart 11 månader! Ja, tiden RUSAR! Övar på att gå men kan inte själv ännu. Börjar bli en snabb en och hittar på bus hela tiden, som att bada i hundarnas vattenskål :)

Börjar planera för syskon här också, spännande men också nervöst...  

• Cataleya

Kan meddela här, finns inte kvar i gruppen på fb längre. Men thyra ska få ett syskon, om allt går vägen !

Hoppas allt är bra med er alla! Tänk 1 år redan, tiden går!