Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Va skönt att dopet gick bra missförstånd
Å va roligt, nu blev jag ju nyfiken på vilka det kan vara
tyvärr har jag ju inte FB så kan inte kolla där
men spännande! Jag vill gärna ha en liten 3:a sen men inte än utan kanske om 2-3 år
Hur är det med er andra här inne?
Hej! Här är det hyfsat bra:) Elbin är 5,5 månad snart. En otroligt glad å underbart go Kille för det mesta:) han väger 8,2 å är 69 cm lång! För tillfället är han förkyld vilket är riktigt jobbigt för honom:( sover dåligt.. Livet som mamma rullar på och är för det mesta helt fantastiskt. Vi går på baby sim, baby sång och lite annat smått å gott för att aktivera oss på dagarna:) hur mår alla andra?
Elvis mamma - ska be de komma in här och skriva vilka som är gravida, vet inte deras namn här :).
Ja missförstånd gör gärna det
å det är bara kul om någon från gamla juni gruppen kikar in å skriver en rad eller två
och ni som har Instagram får gärna skriva er namn
Några av er har jag ju iaf
Har bett de komma in och skriva här nu.
Tror vi har varann på instagram. Pallonhaj12 är jag :).
Nu är Vincent 5 månader. 8150 gram, 69 vm lång
.
Imorgon se jag anordnat en loppis är i byn för leksaker och barnkläder. Hoppas många kommer, annars är det lite trist.
Oj, det var längesen jag var aktiv här. :/ Jag är mest aktiv på Facebook och Instagram (Lina007). Jag saknar detta som app till Android!
Eira har nu hunnit bli 7 månader och 1 vecka i morgon. När vi var på BVC några dagar innan jul så vägde hon 6700 g och var 65 cm lång.
Halloj! Vet inte om ngn kikar härinne men jag skriver ändå. Imorgon blir Vincent 11 månader!! Vart tar tiden vägen?!. Han står själv typ 30 sekunder och tar ca 3 steg men den blir han lite skraj
.
Plutt är 10 månader...nej vänta...snart 11 månader! Ja, tiden RUSAR! Övar på att gå men kan inte själv ännu. Börjar bli en snabb en och hittar på bus hela tiden, som att bada i hundarnas vattenskål :)
Börjar planera för syskon här också, spännande men också nervöst...
Kan meddela här, finns inte kvar i gruppen på fb längre. Men thyra ska få ett syskon, om allt går vägen !
Hoppas allt är bra med er alla! Tänk 1 år redan, tiden går!