• Svar på tråden Juni-barnen
  • Elvis Mamma

Stort Grattis Cataleya Va roligt! Har du instagram?

Någon annan som har instagram? Som jag inte redan följer

Kul att någon skriver här

Enya är går inte heller ännu, står själv gör hon och går längs möbler med en väldig fart men gå själv är alldeles för läskigt tycker hon Däremot så pratar hon för fullt å det kommer nya ord hela tiden

• Sweet life
    Cataleya skrev 2013-05-24 14:50:18 följande:
    Kan meddela här, finns inte kvar i gruppen på fb längre. Men thyra ska få ett syskon, om allt går vägen !

Hoppas allt är bra med er alla! Tänk 1 år redan, tiden går!
    Grattis!!!

Va kul att höra! :)
  • Sweet life
    Elvis Mamma skrev 2013-05-24 17:26:31 följande:
    Någon mer som bloggar?
    Jag, men det vet du ju redan..
  • gizmolarson

Åh va roligt med ett syskon, får man fråga varför du valde gå ur gruppen?!! Vi saknar dig där

Wilda 27okt-07, Tuva 17 juni-09
  • MissFörstånd

Cataleya - Grattis! När är det beräknat?

Saknar dig på fb!

Jag längtar efter en till liten bebis men sambon säger att två räcker. DOCK är han väl medveten om hur bebisar blir till och där bangar han inte så vi får se .

• Cataleya

Jag är väldigt tidig än, så ingen mer som vet :) va på vul igår, då såg han ingenting, så pass tidigt är det eller så är de mf, igen! Ska testa om två veckor igen om mensen inte kommer, har gått över 1 vecka ungefär tror ja! Ingen koll...

Jag försökte gå med i gruppen igen, men det funkar inte. Caroline kan inte bjuda in mig..

• Cataleya

Gjorde vul för att se hur långt de hade gått, ... Han kunde antyda någon bubbla som kunde va en graviditet... Men inga blödningar och fortfarande starka positiva test och mkt symptom, illa mående och halsbränna för att inte prata om trötthet..

Kanske blir samma cirkus som
    Sist...