Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Stort Grattis Cataleya
Va roligt! Har du instagram?
Någon annan som har instagram?
Som jag inte redan följer
Kul att någon skriver här
Enya är går inte heller ännu, står själv gör hon och går längs möbler med en väldig fart men gå själv är alldeles för läskigt tycker hon
Däremot så pratar hon för fullt å det kommer nya ord hela tiden
Någon mer som bloggar?
Grattis Cataleya! Vad kul :D
Åh va roligt med ett syskon, får man fråga varför du valde gå ur gruppen?!! Vi saknar dig där ![]()
Cataleya - Grattis! När är det beräknat?
Saknar dig på fb!
Jag längtar efter en till liten bebis men sambon säger att två räcker. DOCK är han väl medveten om hur bebisar blir till och där bangar han inte så vi får se
.
Pallonhaj12 på instagram
Jag är väldigt tidig än, så ingen mer som vet :) va på vul igår, då såg han ingenting, så pass tidigt är det eller så är de mf, igen! Ska testa om två veckor igen om mensen inte kommer, har gått över 1 vecka ungefär tror ja! Ingen koll...
Jag försökte gå med i gruppen igen, men det funkar inte. Caroline kan inte bjuda in mig..
Gjorde vul för att se hur långt de hade gått, ... Han kunde antyda någon bubbla som kunde va en graviditet... Men inga blödningar och fortfarande starka positiva test och mkt symptom, illa mående och halsbränna för att inte prata om trötthet..
Kanske blir samma cirkus som
Sist...