• Svar på tråden Juni-barnen
  • sanna87

Elvis mamma: jag har tyvärr inte instagram!
    I övrigt är det fint, Elias ligger här bredvid mig i soffan och tar sig en powernap, snart dags att käka lite tutte tror jag ;) Igår tror jag han hade ett av "utvecklingssprången" som sker vid 11-12 veckor. Han, som annars inte skriker något, drog av 4 rejäla skrik och var ganska butter hela dagen. Ville bara vara i knät (annars gillar han mest att ligga bredvid och att man leker och pratar med honom så), och han verkade till och med tycka bättre om pappa än mamma (!!). Idag är han som vanligt igen, skönt! :)  

• Pluttan

vad dyrt med babysim.vet ej vad det kostar här men tror nog vi hoppar det om det ska kosta så mycket.

Som nån annan skrev det får bli babysim hemm i badkaret istället.Sen åket vi väl paj båda själva.

• Baby1112

Jag har precis anmält Liam till babysim nu. 860 kronor för 10 gånger. Hyfsat dyrt. Men så mysigt. Det är dessutom ganska skönt att börja lördagsmorgonen med att krypa ner i relax-poolen. Det är ju varmt där... :)

Vi hade dop i slutet på augusti och jag tycker det är skönt att det är över. Å andra sidan har vi haft dop, bröllop, ett-års kalas och dop igen inom loppet av ett år. Börjar nästan vara lite trött på släkt-träffar... :/  

Sådär ja
  • Elvis Mamma

Vi badar Enya varje kväll å hon älskar de så jag känner att hon får vatten vana ändå trots att vi väljer bort baby sim Är mysigare att bada hemma tycker jag då jag inte är så mycket för just baby sim

• Sommarblommor

Kan huden växa över en tand? Jag såg och kände två för två veckor sedan men nu hittar jag bara den ena.

Två söner födda 0908 och 1206
  • Pluttan
    Pluttan skrev 2012-09-17 17:48:51 följande:
    vad dyrt med babysim.vet ej vad det kostar här men tror nog vi hoppar det om det ska kosta så mycket.
    Som nån annan skrev det får bli babysim hemm i badkaret istället.Sen åket vi väl paj båda själva.

Rättar mig själv lite. Sen åker vi väl och bada själva. Ska det  ju stå. Blir hur som helst när man skriver från mobilen.
  • Pluttan
    JennieJ skrev 2012-09-23 20:44:33 följande:
    Ho ho ho (eko) va tyst de blivit här inne!

Håller med. Jag skriver i en annan tråd mer numera. Den heter vi med skatter födda i juni 2012 eller något sådant. Prova gärna där om du vill. Kan inte länka dig till den just nu men jag hittade den i alla fall på kategorin föräldrar och sedan barn åldern 0-6 månader eller vad det nu står.