Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Har du instagram Sanna? vi är ju några från juni gruppen som hänger där
Elvis mamma: jag har tyvärr inte instagram!
I övrigt är det fint, Elias ligger här bredvid mig i soffan och tar sig en powernap, snart dags att käka lite tutte tror jag ;) Igår tror jag han hade ett av "utvecklingssprången" som sker vid 11-12 veckor. Han, som annars inte skriker något, drog av 4 rejäla skrik och var ganska butter hela dagen. Ville bara vara i knät (annars gillar han mest att ligga bredvid och att man leker och pratar med honom så), och han verkade till och med tycka bättre om pappa än mamma (!!). Idag är han som vanligt igen, skönt! :)
vad dyrt med babysim.vet ej vad det kostar här men tror nog vi hoppar det om det ska kosta så mycket.
Som nån annan skrev det får bli babysim hemm i badkaret istället.Sen åket vi väl paj båda själva.
Jag har precis anmält Liam till babysim nu. 860 kronor för 10 gånger. Hyfsat dyrt. Men så mysigt. Det är dessutom ganska skönt att börja lördagsmorgonen med att krypa ner i relax-poolen. Det är ju varmt där... :)
Vi hade dop i slutet på augusti och jag tycker det är skönt att det är över. Å andra sidan har vi haft dop, bröllop, ett-års kalas och dop igen inom loppet av ett år. Börjar nästan vara lite trött på släkt-träffar... :/
Vi badar Enya varje kväll å hon älskar de så jag känner att hon får vatten vana ändå trots att vi väljer bort baby sim Är mysigare att bada hemma tycker jag då jag inte är så mycket för just baby sim
Kan huden växa över en tand? Jag såg och kände två för två veckor sedan men nu hittar jag bara den ena.
Kan ni lägga till mig på instagram? Har missat vad ni alla heter. Jag är LindaJoline
Ho ho ho (eko) va tyst de blivit här inne!