Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Nej. Nu börjar dom bli riktigt stora känns det som när tänderna börja spricka fram.
Oj tänder!!! Ja hoppas elias väntar lite med det, gärna tills han ammat klart ![]()
Elbin är 15 v och han har bara skrattat med ljud en gng! När CSI var på baby sim! Han är en otroligt glad kille som skrattar utan ljud dagarna i ända! Längtar tills det kommer ljud;)
1600 för att simma? Det var superdyrt... Hade jag heller inte betalat! Att det ska kosta så mycket att få plaska lite...
Liam är inne i en "inte vara själv alls" period just nu. Jag däremot är inne i en "älskar att vara själv" period. Det krockar!!! :)
Men han har blivit så stor. Tittade på honom när han ammade idag och insåg att han börjar bli en riktig bebis, med personlighet. Det känns ju inte alla länge sedan han var alldeles ny och skrynklig! :)
Ska det verkligen gå såhär fort???
Här kostar det 750 kr för 8 ggr tror jag de är.. Eller kanske 10 ggr. Aja, billigare iaf:) har haft namngivnings fest nu i Helgen! Blev super lyckat:) kunde tom sitta ute.. Planterade ett träd som ska få växa med honom! Har ni andra haft dop eller namngivelse?
Här kostar det 700 för 7 gånger, dyrt som fan men denna gång har jag bestämt mig för o gå, har inte gått med de andra barnen :)
Ska ha dop den 29e så det är verkligen dags att planera ordentligt. Ska sätta mig i morgon. lokal och dukar är fixade, resten är kvar :-P
Sanna87: Va roligt
älskar planeringen innan dopet men sen är de ju ganska skönt när de är över
vi har ju haft dop redan men längtar redan tills nästa, om det blir något mer
hur är de med alla här i tråden? Inte många kvar nu