Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Vill bara säga till alla som skrivit förlossningsberättelse att jag har läst dem...
Ni är fantastiska allihop..
Varför jag vill uppmärksamma det är för att jag blev ledsen när jag inte fick en enda kommentar på min...
Känns inte så bra när det känns nonchalant i
Tråden för då
Kan jag gå med i någon annan eller starta en ny i så fall
Uddabus: jag gick tillbaka lite i tråden och läste din förlossningsberättelse igen och minns allt det du skrev!
Bra jobbat att orka gå så länge över tiden!
Super att du klarade dig så länge med dyktekniken, antar att du använde den då du skrev att du jobbade för att göra kroppen tung?
Jag förstår att sambon blev rädd när dom körde in alla vagnarna och när sugklockan sattes..
Sorry att jag missade att kommentera :)
Ingen fara men går man in i kollar så är det inte många kommentarer på förlossningsberättelserna o nu när jag gick igenom det så kändes det piss... Alla hormoner i omlopp gör en ännu känsligare
Jag har också läst allas förlossningsberätteler och jag är tacksam över att ni delar med er, vare sig det blev en komplicerad eller "lätt" förlossning.
Det känns fantastiskt att alla klarat av sin förlossning med bravur även om de är olika allihop. Kroppen är verkligen fantastisk.
Uddabus- så himla starkt att få ut en sån stor kille! Jag jämförde lite med min förlossning där han vägde 3kg och hur jag aldrig skulle klara det som du gjorde. Måste varit himla kämpigt.. Tycker du är super duktig i alla fall!!
Algot sover vid min sida hela natten, med eget påslakan utan täcke - ibland med pyjamas ibland utan.
Vi försökte med babynestet i sängen men det totalvägrade han. Däremot har vi lagt det i liggvagnen och nu stortrivs han där - troligen tyckte han att liggdelen var för stor utan något gosigt i den.
Han sover oftast på sidan, men älskar att sova på mage på mitt bröst/mage dagtid.
.Jag kan ärligt tycka att det känns stressande för att min kropp inte släpper kilona direkt utan det går sjukt långsamt...
O just nu känner jag mig bara som en sladdrig geleklump... Ska nog ta lite bilder på mig så jag ser vad som händer...
O ja det var sjukt jobbigt att krysta ut honom men eftersom jag fick stöd av sug klocka så gick det faktiskt ganska fort. Från 01.23 första dragning huvudet står nästa krystvärk en dragning till o huvudet är ute o han är helt ute 01.25...
Inte en enda rispa ens... Det är galet...