Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Mina tidigare söner har gått upp närmare 500 gr i veckan tills dem blev lite mer rörliga... Så lugnade det sig sen.
Charlie vet jag inte ännu men ska till BVC idag...
Vet inte heller ännu, får se i morgon vad han lagt på sig, jag skulle gissa mellan 400-500 gram.
Jahapp då har man åkt på influensa ;( feber och äckligt ont i hela kroppen. huvudet dunkar som om det blivit övetkört ;/ bröstvårtorna känns som om det sitter tvättklämmer i dem.... BLÄÄÄ
Har också läst alla förlossnings berättelser och varit dålig på att kommentera. Men tycker alla är superduktiga och det är kul att läsa allas historier då de verkligen är olika.
Liam äter var tredje timme och förra veckan hade han gått upp 600 gram sedan han föddes, så vi hoppar över BVC denna veckan och väger nästa vecka istället.
Gick upp 13 kilo och har tre kvar. Sen är det ytterligare två kvar för att vara i samma form som innan båda barnen. Magen är helt okej förutom ett stort fett ärr som stör... :(
Uddabus: vilka lika bebisar vi har. Hanpus sover med mestadels och äter var 3/4 timme. Och ca 2 ggr per natt..
Enya hade gått upp 100 gram på en vecka sist vi vägde men då hade hon gått ner över 400 gram innan så 100 upp var jättebra å då helammas hon bara så kanske blir viktuppgången inte lika stor då
Underbarapojke: är det inte mjölkstockning du åkt på då? I går hade jag en början till det.. Frös , ont i kroppen och jätte ont i tuttarna. Var bara att amma amma så släppte det och i dag mår jag mycket bättre :)
Märta sover mest hela tiden. Vaknar och äter och somnar sen om igen. Hon har nån timme på kvällen och nån timme på morgonen/fm som hon är vaken lite mer. Äter en gång/natt men äter då i kanske 20 min på varje bröst. Jag klagar inte.. Hinner jag med storasyster och får en god natts sömn :D