Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Inatt sov Enya från 01.00 till 07.00, BVC har rekommenderat att jag ska amma henne var fjärde timme på grund av att hon fortfarande ligger på en vikt under 3 kg men svårt på natten tycker jag när hon inte vaknar å är hungrig å det är inte alltid helt lätt att väcka henne
Har oxå läst alla berättelser och inlägg men inte kommenterat. tycker alla varit/är jätte duktiga. (kommer nog inte kommentera allt i fortsättningen heller. Inne och läser varje dag, kommenterar om jag har tid)
IdaElinLivia- har du ens vart gravid??? Du är ju platt, fusk tycker jag allt. Kul för dig att du blivit så fin igen. Hoppas att jag lyckas med. Tänkte börja ställa mig på crosstrainern snart.
IdaElinLivia040611: Elias äter också hela tiden. Typ 1 gång i halvtimmen eller max timmen. Förutom på natten då han kan sova några timmar i sträck. Är detta tecken på att jag inte har tillräckligt med mat? Han är ju trots allt 5 veckor på torsdag.. Ska på läkarundersökning då så får väl fråga på BVC hur jag ska göra för det är så påfrestande att han ska äta så ofta :(
Ni som hade stor problem med karpaltunnelsyndrom hur har det gått för er efter förlossningen? Jag hade problem ett par nätter innan August kom och sedan slog det till på riktigt dagen innan han föddes så jag trodde att det skulle gå över fort. Har fortfarande samma domningar i fingarna och inte samma styrka. Har någon av er testat akupunktur? Frågade vår "BVC-tant" hur länge jag ska vänta innan jag söker hjälp och hon tyckte 2-3 veckor.
Havsjungfrun: Precis så hade jag med, det började några veckor innan Enya föddes å slog till på riktigt sista veckan innan. Jag har fortfarande problem med att höger hand å fingrar domnar, riktigt jobbigt å jag vaknar å har värk på nätterna men Enya är bara två veckor så de kanske ger sig