• Svar på tråden Juni-barnen
  • Uddabus

Min "lille" son har gått upp 430gr på 4 dagar ;) så nu väger han 5440gr i var 57 cm 6 dagar gammal

• Zvartaliljan

Hej igen jag är inne o läser varje dag men hinner inte kommentera så mycket. Idag var vi på sjukhuset igen och Emilio hade gått upp 125g på två dagar vilket var lite för mycket så de tog bort sonden o så ska han bara få lite extra på flaska nu o hoppas han fortsätter öka i vikt. Är äntligen över 3kg-strecket nu 3090g idag, 2 månader gammal.

• AAEV
    Uddabus skrev 2012-06-26 19:10:33 följande:
    Min "lille" son har gått upp 430gr på 4 dagar ;) så nu väger han 5440gr i var 57 cm 6 dagar gammal
    Var tvungen o kolla i mina anteckningar och det vägde dottern vid 2.5 mån!! Helt sjukt ;)
    Är så imponerad över dig! 
    Alexander 081026 Eleonora 091123 Kråkan BF 120629
  • UnderbaraPojke

Min pojke väger 5400 g och är 56 cm, han e fyra veckor.

Hoppas det bara är mjölkstockning och inte influensa ;/

• Ensortsmamma

Nån mer som har ont där nere, det värker i blygläpparna så jag tror jag smäller av. De är värst på kvällarna..

• zenoble

[quote=65529008][quote-nick]Ensortsmamma skrev 2012-06-26 21:13:55 följande:[/quote-nick]Nån mer som har ont där nere, det värker i blygläpparna så jag tror jag smäller av. De är värst på kvällarna..[/

Jag hade det första veckan när jag kom hem och ansträngde mig för mycket med flytten. Tryckte på som satan typ som åderbråck. Tror man ska försöka vila med det..

• Ensortsmamma

Ja för de kommer typ bara på kvällarna , antar att man kanske har rört sig /lyft för mycket under dagen då kanske? De gör så ont. Hampus blir 2 veckor på tors borde de inte börja ge med sig då?

Sen fick jag som en fettknöl?! På magen antagligen där de sattes en Steril kvaddel den gör jätteont, nån mer som fått något sådant? En liten liten knöl som gör ont. ?

• zenoble

Ja de hade jag med på kvällarna, säkert för du ansträngt dig för mycket. Jo men det lägger sig nog snart ska du se

Zvartaliljan- vad skönt att det räcker med flaskan nu! Ammar du fortfarande? Skönt att han är över 3 nu :)

• lycka 4

Lilla Lee föddes 13:02 3100kg å 48 cm lång. Va på avdelning 16 och har varit uppe flera gånger. Mår oförskämt bra , amning funkar men hon bara sover å sover å jag är så hög av lycka.

Svar på tråden Juni-barnen