• Bambini

föräldralediga mammor i söderort?

Jag bor i farsta och är hemma med min son som är 5 månader. skulle vara kul att träffa någon man kan gå peomenader eller fika med.

• Svar på tråden föräldralediga mammor i söderort?
  • Jessica08

vilka är det som ska till Farsta imorgon då? och vart möts ni?
    jag tänkte komma om inte lillskruttan har feber fortfarande (från 3mån sprutan) 

:)  

• Missciss

Är det någon kvar tills imorrn nu? Jag tänkte bara komma om inte Felicia sover till tio som hon gjorde idag (lyx :) Så är ju inte helt säkert att jag kommer heller..

• Trulsis83

Tveksamt om det blir något imorgon, kanske bestämma en ny dag?

• Missciss

En ny dag nästa vecka kanske. Jag kollar här igen imorgon bitti om någon skrivit något mer om imorgon..

• nattiizz

Morn.. det blir inget idag lr?? Jag å en till tjej hade iaf tänkt komma ifall de blir nåt.

• emla85

Hej!
    Jag känner mig lite krasslig, så jag passar nog på att vara hemma och vila idag istället.
    Hoppas ni får trevligt!

• Trulsis83

Jag ses gärna idag, ska vi säga kl 10 på det cafét som är på övre planet längst mot t-banan? Det övre planet där alla skoaffärer, hm m.m är, funkar det för er?

• Trulsis83

Är det ingen av er som hinner skriva här innan 10 så antar jag att det inte blir något idag...

• Trulsis83

Verkar vara svårt att få ihop något så jag föreslår att vi bestämmer en ny dag istället.

Svar på tråden föräldralediga mammor i söderort?