föräldralediga mammor i söderort?
Jag bor i farsta och är hemma med min son som är 5 månader. skulle vara kul att träffa någon man kan gå peomenader eller fika med.
Jag bor i farsta och är hemma med min son som är 5 månader. skulle vara kul att träffa någon man kan gå peomenader eller fika med.
vilka är det som ska till Farsta imorgon då? och vart möts ni?
jag tänkte komma om inte lillskruttan har feber fortfarande (från 3mån sprutan)
:)
Är det någon kvar tills imorrn nu? Jag tänkte bara komma om inte Felicia sover till tio som hon gjorde idag (lyx :) Så är ju inte helt säkert att jag kommer heller..
Tveksamt om det blir något imorgon, kanske bestämma en ny dag?
En ny dag nästa vecka kanske. Jag kollar här igen imorgon bitti om någon skrivit något mer om imorgon..
Morn.. det blir inget idag lr?? Jag å en till tjej hade iaf tänkt komma ifall de blir nåt.
Hej!
Jag känner mig lite krasslig, så jag passar nog på att vara hemma och vila idag istället.
Hoppas ni får trevligt!
Jag ses gärna idag, ska vi säga kl 10 på det cafét som är på övre planet längst mot t-banan? Det övre planet där alla skoaffärer, hm m.m är, funkar det för er?
Är det ingen av er som hinner skriva här innan 10 så antar jag att det inte blir något idag...
Hur många är det som kan idag??
Verkar vara svårt att få ihop något så jag föreslår att vi bestämmer en ny dag istället.