• Bambini

föräldralediga mammor i söderort?

Jag bor i farsta och är hemma med min son som är 5 månader. skulle vara kul att träffa någon man kan gå peomenader eller fika med.

• Svar på tråden föräldralediga mammor i söderort?
  • mimosi10

Rebecca 215: Det är en mycket bra förskola som har funnits i över 20 år. Det finns tydliga regler för vem som har ansvar för vad och föräldragruppen är underbar. Jag trivs jättebra! Vi håller på väldigt lite med datorer, men jag vet att chefen var på info ang ipads och blev väldigt intresserad. Så vi får se vad som händer. Just nu har vi endast en dator på hela förskolan och det är personalens.
    Min dotter går också på ett föräldrakooperativ som verkar fungera bra (hon har inte gått så länge än). Det är en "i ur och skur" förskola, men på en lagom nivå. Barnen får styra antalet utedagar och i vintras var de inte ute några heldagar med de yngsta. Jag gillar inte allt dom gör, men dottern trivs jättebra och det är ju huvudsaken. 

• Jessica08

Nej de tror jag inte :) insåg bara att jag hade en hel del planerat den här veckan för en gångs skull ;) men nästa vecka kanske vi kan försöka styra en träff några stycken? :)

• pmb

nattizz och Jessica08, ni bor i Tyresö? Jag har bil så jag kan komma dit om ni vill. Finns det nåt bra fik eller så?

Svar på tråden föräldralediga mammor i söderort?