• Bambini

föräldralediga mammor i söderort?

Jag bor i farsta och är hemma med min son som är 5 månader. skulle vara kul att träffa någon man kan gå peomenader eller fika med.

• Svar på tråden föräldralediga mammor i söderort?
  • Trulsis83

Kan det passa med en fika i Farsta C? Är runt 10 bra eller är det för tidigt? Eftersom jag lämnar min äldsta son på förskolan kl 9 så är vi uppe tidigt på morgonen. Men jag vet ju att det är annorlunda när man har ett barn.

• angelica1110

Hej! Jag skulle också vilja träffas och hitta på något. Är 25 år med en son på 10 mån. Bor i bandhagen. :)

• Trulsis83
    angelica1110 skrev 2012-08-20 21:07:48 följande:
    Hej! Jag skulle också vilja träffas och hitta på något. Är 25 år med en son på 10 mån. Bor i bandhagen. :)
    Du får gärna följa med på onsdag!
  • angelica1110
    Trulsis83 skrev 2012-08-20 21:20:55 följande:
    Du får gärna följa med på onsdag!

Vad trevligt! Var det något som var bestämt att göra den dagen? :)
  • Trulsis83

Jag har föreslagit fika i Farsta C, men det kanske inte din 10-månaders tycker är allt för roligt? Annars så vet jag att öppna förskolan i Stureby öppnar för terminen på onsdag. Vad tycker ni andra att vi ska göra?

• Trulsis83
    angelica1110 skrev 2012-08-20 21:57:28 följande:
    Jora det ska nog gå, ett tag iallafall! Jag är på vad som helst, vi är flexibla :)
    Roligt!

Fler som vill fika på onsdag?
  • Rebecca 215

Ni som bor i Stureby, ska ni möjligtvis börja gå på föräldrarträffarna på BVC Stureby idag? Det ska jag, bor i Gamla Östberga

• rut

Kul att några vill ses! Och jag är på! Fika eller öppna förskolan [vart ligger den i Stureby? har aldrig varit på öppna så det måste jag testa nån dag och se om dottern gillar], oss spelar det ingen roll :].

• rut
    Rebecca 215 skrev 2012-08-21 08:28:31 följande:
    Ni som bor i Stureby, ska ni möjligtvis börja gå på föräldrarträffarna på BVC Stureby idag? Det ska jag, bor i Gamla Östberga

Vi ska inte gå.. "Min" mammagrupp har redan varit, men den missade vi tyvärr.
Svar på tråden föräldralediga mammor i söderort?