föräldralediga mammor i söderort?
Jag bor i farsta och är hemma med min son som är 5 månader. skulle vara kul att träffa någon man kan gå peomenader eller fika med.
Jag bor i farsta och är hemma med min son som är 5 månader. skulle vara kul att träffa någon man kan gå peomenader eller fika med.
Kan det passa med en fika i Farsta C? Är runt 10 bra eller är det för tidigt? Eftersom jag lämnar min äldsta son på förskolan kl 9 så är vi uppe tidigt på morgonen. Men jag vet ju att det är annorlunda när man har ett barn.
Hej! Jag skulle också vilja träffas och hitta på något. Är 25 år med en son på 10 mån. Bor i bandhagen. :)
Jag har föreslagit fika i Farsta C, men det kanske inte din 10-månaders tycker är allt för roligt? Annars så vet jag att öppna förskolan i Stureby öppnar för terminen på onsdag. Vad tycker ni andra att vi ska göra?
Jora det ska nog gå, ett tag iallafall! Jag är på vad som helst, vi är flexibla :)
Ni som bor i Stureby, ska ni möjligtvis börja gå på föräldrarträffarna på BVC Stureby idag? Det ska jag, bor i Gamla Östberga
Kul att några vill ses! Och jag är på! Fika eller öppna förskolan [vart ligger den i Stureby? har aldrig varit på öppna så det måste jag testa nån dag och se om dottern gillar], oss spelar det ingen roll :].