• Bambini

föräldralediga mammor i söderort?

Jag bor i farsta och är hemma med min son som är 5 månader. skulle vara kul att träffa någon man kan gå peomenader eller fika med.

• Svar på tråden föräldralediga mammor i söderort?
  • pmb

Låter bra. Jag har gps så borde inte åka vilse ;) Vad tror vi om tid då? Jag och sonen är ibland lite sega på morgonen, så lunch eller senare funkar nog bäst för oss.

• nattiizz

Vi e åxå ganska sega på morgon så vid lunch passar för oss typ vid 12-13 kanske?? Lr vill ni ännu senare lr tidigare??

• pmb

Runt 12 låter bra :) Finns det nåt bra ställe att mötas på för mig som inte hittar? Eller kanske bara finns en "centrumbyggnad" där fiket ligger?

• Jessica08

Ja de är en enda stor byggnad, om du parkerar på den stora parkeringen så finns Ica när du kommer in i centrum så kan vi ju mötas utanför Ica?

• pmb

Låter bra. Jag vet att det är lite klurigt att alltid vara i tid, men vi kan väl säga en ca-tid, så kan vi byta nummer så kan man höra av sig om man blir sen.

• Jessica08

Heej.. Förlåt men jag har helt glömt att jag ska till BVC imorgon och lillskrutt ska ta 3 månaders spruta.. Så jag kommer nog inte kunna dyka upp.. Men vi kan väl styra en till träff snart? Hoppas ni får det trevligt imorgon! :)8

• pmb

Ska vi försöka ta det på fredag istället? Eller känner du för att ses ändå, nattizz?

• nattiizz

Nej... vi kan ta det en annan dag ist! Helt ok. Fredag funkar för mig iaf å nästa vecka har ja inget direkt heller!

• Jessica08

På fredag ska jag baka en del inför dopet men ses ni så kommer jag med nästa gång :)

Svar på tråden föräldralediga mammor i söderort?