föräldralediga mammor i söderort?
Jag bor i farsta och är hemma med min son som är 5 månader. skulle vara kul att träffa någon man kan gå peomenader eller fika med.
Jag bor i farsta och är hemma med min son som är 5 månader. skulle vara kul att träffa någon man kan gå peomenader eller fika med.
Låter bra. Jag har gps så borde inte åka vilse ;) Vad tror vi om tid då? Jag och sonen är ibland lite sega på morgonen, så lunch eller senare funkar nog bäst för oss.
Vi e åxå ganska sega på morgon
så vid lunch passar för oss typ vid 12-13 kanske?? Lr vill ni ännu senare lr tidigare??
Runt 12 låter bra :) Finns det nåt bra ställe att mötas på för mig som inte hittar? Eller kanske bara finns en "centrumbyggnad" där fiket ligger?
Ja de är en enda stor byggnad, om du parkerar på den stora parkeringen så finns Ica när du kommer in i centrum så kan vi ju mötas utanför Ica?
Låter bra. Jag vet att det är lite klurigt att alltid vara i tid, men vi kan väl säga en ca-tid, så kan vi byta nummer så kan man höra av sig om man blir sen.
Hallå tjejer.. syns vi imorn runt12 vid ica lr??
Heej.. Förlåt men jag har helt glömt att jag ska till BVC imorgon och lillskrutt ska ta 3 månaders spruta.. Så jag kommer nog inte kunna dyka upp.. Men vi kan väl styra en till träff snart? Hoppas ni får det trevligt imorgon! :)8
Ska vi försöka ta det på fredag istället? Eller känner du för att ses ändå, nattizz?
Nej... vi kan ta det en annan dag ist! Helt ok. Fredag funkar för mig iaf å nästa vecka har ja inget direkt heller!
På fredag ska jag baka en del inför dopet men ses ni så kommer jag med nästa gång :)